NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

بصیرت: خانه هنرمندان ایران در اقدامی بی سابقه، سئوال برانگیز و قابل تامل اقدام به توزیع گسترده کتابی با عکس‌های بسیار مستهجن کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، خانه هنرمندان ایران در اقدامی سئوال برانگیز و قابل تامل اقدام به عرضه کتابی با عکس های مستهجن کرده است. این کتاب تحت عنوان «فتوبوک» شامل عکس‌های خبری است که با 512 صفحه و به قیمت 35 هزار تومان در حال توزیع عمومی در فروشگاه خانه هنرمندان است که در برخی صفحات آن عکس‌هایی عریان و مستهجن از زنان و مردان منتشر شده است.

کتاب‌های خارجی منتشر شده در ایران باید تحت نظارت وزارت ارشاد در داخل کشور توزیع شود با این حال اخبار دریافتی حاکی است که این کتاب خارج از نظارت عادی اداره کتاب به کشور وارد شده و هم‌اکنون در خانه هنرمندان به صورت گسترده توزیع می‌شود. انتشار این کتاب در حالی صورت گرفته است که طبق قوانین مصرح تصویب شده توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی انتشار هرگونه تصاویر مستهجن و تحریک کننده ممنوع است. مجید جوزانی مدیر خانه هنرمندان ایران در گفت‌وگو با فارس از توزیع چنین کتابی در فروشگاه خانه هنرمندان ایران اظهار بی‌اطلاعی کرده است. عملکرد ضدفرهنگی خانه هنرمندان نیز پیش از این به گونه‌ای بود که اعتراضات زیادی را به ‌همراه داشت.


[ دوشنبه 89/5/11 ] [ 10:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 435
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450510