NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در ماه های اخیر توهمات مختلفی گریبان سایت جرس را گرفته است اما مطلبی که امروز این سایت منتشر کرده، حاکی از اوج توهم گردانندگان آن است.

به گزارش شبکه ایران، سایت وابسته به وزیر ارشاد دولت اصلاحات، استفاده رئیس‌جمهور از پیراهن سفید رنگ را نشانه اعتقادات خرافی او درباره امام زمان (عج) دانسته و به تایید سخنان توهین‌آمیز فائزه هاشمی رفسنجانی پرداخته است.

این سایت با اشاره به این مطلب که احمدی‌نژاد اصولا به جز در مراسم عزاداری، لباس سفید برتن می‌کند، نوشته است: اکنون پنج سال است که محمود احمدی‌نژاد فقط سفید می‌پوشد. قضیه جدی‌تر از این حرف هاست و آنگونه که فائزه هاشمی گفته بود، امر بر او مشتبه شده که امام زمان است!

اشاره این سایت به سخنان دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت در میتینگ انتخاباتی یکی از کاندیداها در سال گذشته است که اظهارات توهین‌آمیزی را نسبت به رئیس‌جمهور مطرح کرد.

سایت مهاجرانی البته به دعای فرج که در ابتدای سخنان احمدی‌نژاد هم خوانده می‌شود، ایراد گرفته و نوشته است: بی‌دلیل نیست که او مدام "دعای فرج" می‌خواند."

البته بامزه بودن این ادعا در آنجا است که چگونه فردی ادعای امام زمان بودن دارد و در عین حال برای ظهور امام زمان دعا می‌کند؟!

فعالان سیاسی معتقدند ناکامی این جریان در هدایت جریان آشوب در سال جاری باعث شده تا مطالبی که حتی با عقل و منطق هم سازگاری ندارند، از سوی رسانه‌های فتنه منتشر شود؛ اقدامی که حتی با تمسخر کاربران این سایت‌ها روبرو شده است.
[ دوشنبه 89/5/11 ] [ 11:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 331
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407332