NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

برگزاری همایش روز دوشنبه حزب اعتماد ملی با واکنش‌های نمایندگان مجلس و برخی فعالان سیاسی همراه بوده است. به گزارش «وطن امروز»، به اعتقاد نمایندگان مجلس، بر اساس ماده 10 احزاب در وزارت کشور، اعتماد ملی اجازه فعالیت ندارد.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، برگزاری همایش روز دوشنبه حزب اعتماد ملی با واکنش‌های نمایندگان مجلس و برخی فعالان سیاسی همراه بوده است. به گزارش «وطن امروز»، به اعتقاد نمایندگان مجلس، بر اساس ماده 10 احزاب در وزارت کشور، اعتماد ملی اجازه فعالیت ندارد.

 علیرضا زاکانی، عضو کمیسیون ماده 10 احزاب در این‌باره به نسیم گفت: قطعا به تخلفات رسیدگی می‌کنیم. احمد بخشایش، عضو سابق کمیسیون ماده 10 وزارت کشور هم  با اشاره به همایش حزب اعتماد ملی، گفت: در این همایش، از سران فتنه حمایت شد که این اقدام، اقدامی علیه امنیت ملی محسوب می‌شود. وی با بیان اینکه دبیرکل حزب اعتماد ملی از سران فتنه است، تصریح کرد: کمیسیون ماده 10 احزاب، حزب اعتماد ملی را به عنوان تشکل قانونی به رسمیت‌ نمی‌شناسد. باید از اینکه یک تشکل غیرقانونی می‌گوید برای همایش خود مجوز قانونی گرفته، تعجب کرد.

 چطور می‌شود تشکلی که فعالیتش از نظر کمیسیون ماده 10 احزاب غیرقانونی است، برای برگزاری همایش خود مجوز قانونی بگیرد؟ نماینده مردم اردستان در مجلس، گفت: امیدواریم کمیسیون ماده 10 احزاب با بررسی موضوع، مانع تکرار اقدامات ضدامنیتی در قالب فعالیت‌های سیاسی شود. حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز نیز با اشاره به برگزاری همایش حزب اعتماد ملی گفت: حزب اعتماد ملی حق فعالیت مجدد را بعد از وقایع 88 ندارد، مضاف بر اینکه دبیرکل این حزب در حصر است و نمی‌تواند فعال باشد در نتیجه فعالیت حزب متبوعش نیز کاری نادرست است.

 وی در ادامه با اشاره به اهداف فعالان فتنه مبنی‌بر براندازی نظام افزود: هدف این عده بر همگان روشن است و همه سرویس‌های جاسوسی و منافقین و دشمنان نظام نیز از آنها حمایت کردند، پس در واقع اینها نمی‌توانند مظلوم باشند و ادعای این امر را نیز داشته باشند. وی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه باید به تخلفات صورت گرفته در همایش اعتماد ملی رسیدگی کند، اظهار داشت: حامیان سران فتنه که با برگزاری اینگونه مراسم‌ سعی دارند خطاهای خود را نادیده بگیرند باید مجازات شوند و شورایعالی امنیت ملی باید تصمیمی جدی در این باره اتخاذ کند. عضو جامعه روحانیت وزیر کشور را ملزم به پاسخگویی دانست و خاطرنشان کرد: جای بسی شگفتی و تعجب است چگونه وزارت کشور که متولی حفظ امنیت کشور است این مجوز را برای برگزاری چنین همایشی‌ صادر کرده است.

 منبع: وطن امروز


[ چهارشنبه 93/7/23 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7470
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4433608