NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش ایسنا عبدالله جاسبی در کنفرانس خبری در دانشگاه آزاد واحد تبریز در مورد ماموریت به مهدی هاشمی اظهار کرد: بنده به آقای مهدی هاشمی ماموریت ندادم و وی از طرف مدیریت دانشگاه حکم نداشته و بنده نیز حکمی به ایشان ندادم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اساسنامه و وقف دانشگاه آزاد اظهارنظر نکرد.
وی در مورد رابطه دانشگاه آزاد با دولت گفت: دانشگاه آزاد در تضاد با دولت نیست و همیشه مجری سیاست‌های کلی نظام بوده است.
رییس دانشگاه آزاد در پاسخ به سوالی درباره تغییر مدیریت دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: بنده چه در دانشگاه آزاد باشم و چه در جای دیگر خدمت کردن را اصل می‌دانم و خدمت برای من اصل است.
وی درمورد حوادث پس از انتخابات اظهار نظر کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره تابع دیدگاه‌ها و نظرات مقام معظم رهبری است، و در این حوادث هم طبق نظر رهبر معظم انقلاب حرکت کرد.
وی به ضرورت وحدت مسوولان اشاره کرد و با بیان این‌که « باید روی نقاط و اعتقادات مشترک سرمایه‌گذاری کرد» افزود: باید اختلاف‌ها را به حداقل برسانیم و امروز یکی از خطرهایی که نظام را تهدید می‌کند، اختلاف بین مسوولان است و برای حل و فصل اختلاف‌ها قانون اصل است.
جاسبی در خاتمه چشم‌انداز دانشگاه آزاد را در دهه چهارم فعالیت آن تشریح کرد و گفت: در دهه چهارم فعالیت دانشگاه، به دنبال توسعه کمی نیستیم؛ بلکه در پی تقویت واحدها و مراکز موجود و ارتقای کیفیت مراکز هستیم.

[ پنج شنبه 89/7/1 ] [ 7:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 360
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407361