NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در حالی که نمایندگان معتقدند آشتیانی از مجلس رای اعتماد نمیگیرد، اما برخی از حامیان وی بصورت گسترده به نمایندگان پیامک می دهند تا به وی رای اعتماد دهند
تبلیغات پیامکی گسترده حامیان آشتیانی برای رای آوری وی از مجلسگروه سیاسی، در حالی که نمایندگان معتقدند آشتیانی از مجلس رای اعتماد نمیگیرد، اما برخی از حامیان وی بصورت گسترده به نمایندگان پیامک می دهند تا به وی رای اعتماد دهند

به گزارش خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز،  فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در روز سه شنبه 20 آبان از سوی رئیس جمهور بعنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی شد.

بررسی صلاحیت وی در دستور کار روز سه شنبه 27 آبان ماه قرار دارد.

از همان زمان معرفی، واکنش ها منفی علیه وی آغاز شد و نمایندگان در مصاحبه هایی اعلام کردند که وی از جمله افراد دخیل در فتنه سال 88 بوده و فتنه هم خط قرمز مجلس است و وی از مجلس رای اعتماد نمی گیرد.

این واکنش ها به حدی بود که هنگام قرائت نامه رئیس جمهور در صح مجلس، نمایندگان فریاد 2، 2 می زدند.

عدد 2 در مجلس به معنای اعلام نظر مخالفت نمایندگان است.

البته این واکنش های منفی تا بدانجا ادامه یافت که برخی از نمایندگان از دولت خواستند تا نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم را پس بگیرد.

با توجه به جو منفی سنگین علیه آشتیانی، خبرنگار ما در راهروهای مجلس شنید که حامیان وی از روز پنج شنبه گذشته به تبلیغات پیامکی گسترده روی آوردند و مرتب به نمایندگان پیامک می دهند تا به آشتیانی رای دهند.

در این پیامک ها به سوابق دانشگاهی و علمی آشتیانی اشاره می شود و از نمایندگان درخواست می گرددد تا به این فرد رای دهند.

در هر حال بررسی صلاحیت این وزیر پیشنهادی صبح روز سه شنبه در صحن مجلس آغاز و نتیجه آن تا ظهر مشخص می شود و باید منتظر این نتیجه ماند.

[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1882
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422990