NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش هاشمی رفسنجانی برای تداوم ارتباط خود با سران فتنه گفت: هاشمی تلاش می کند که فتنه گران را جزو خانواده انقلاب نگه دارد.به گزارش شبکه خبر دانشجو، دکتر غلامعلی حدادعادل شب گذشته با حضور در جمع طلاب، دانشجویان و فعالان مساجد اهواز با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و حضور خوزستان در خط مقدم جبهه سخت تصریح کرد: امروز دشمنی که در هشت سال دفاع مقدس خوزستان را بمب باران کرد و به پیروزی نرسید، با استفاده از وسایل و ابزار جنگ نرم نیز نتوانست خوزستان را تسلیم خود کند.
وی با اشاره به ناآرامی ها و فتنه گری های سال گذشته اظهار داشت: خوزستان در جریان فتنه عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و نظام و دولت شاهد زحمتی از طرف خوزستان نبود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مسئله که سران فتنه به دنبال تحریک نظام هستند، تصریح کرد: سران فتنه و همسنگران آنها در خارج از کشور منتظر دستگیری هستند تا با قهرمان سازی بتوانند در بین مردم پایگاه اجتماعی داشته باشند و از کنار زدن خود جلوگیری کنند.
حدادعادل با بیان اینکه مردم در جریان فتنه متوجه شدند که اعتراض به انتخابات راهی برای براندازی نظام بود، ادامه داد: مردم با افزایش بصیرت خود متوجه افکار پلید این افراد شدند.
وی با بیان اینکه خوزستان همچنان کانون حملات دشمن است، گفت: حضرت آیت الله موسوی جزایری در خوزستان توانسته وحدت میان عرب و عجم و حوزه و دانشگاه را صورت دهد، نقش نمایندگی مقام معظم رهبری را به خوبی انجام داده و سبب پویایی و فعال بودن خوزستان در تمامی عرصه ها شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص مسئله حجاب و اختلاف میان مجلس و دولت بیان داشت: اختلاف دولت و مجلس در خصوص مسئله حجاب و عفاف بر سر مسائل ریز و کوچک است و هیچ کس با اصل آن اختلافی ندارد.
حدادعادل با اشاره به نظر دولت در خصوص این طرح افزود: از نظر دولت برخورد با بی حجابی در صورتی جایز است که افراد به صورت سازمان یافته عمل کنند و در غیر این صورت باید کار فرهنگی بر روی افراد انجام شود؛ این در حالی است که نمایندگان مجلس می گویند اگر فردی به صورت غیر سازمان یافته خواستار نقض قانون حجاب و عفاف در کشور شد، آن وقت باید با این فرد چه برخوردی کرد.
وی تاکید کرد: مجلس و دولت به دنبال رفع این مشکل هستند، اما کسی که می خواهد حرمت حجاب و عفاف را در کشور بشکند، باید احساس ناامنی کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش هاشمی رفسنجانی برای تداوم ارتباط خود با سران فتنه گفت: هاشمی تلاش می کند که فتنه گران را جزو خانواده انقلاب نگه دارد.
حدادعادل بیان داشت: هاشمی می گوید که من سعی می کنم ارتباط اینها را با نظام نگه دارم تا از ریزش آنها جلوگیری شود.
وی در خصوص حضور مشایی در کنار احمدی نژاد خاطرنشان کرد: حضور مشایی در کنار احمدی نژاد یک مسئله فرعی است و مقام معظم رهبری نیز آن را یک موضوع و مسئله فردی تلقی می کنند.
مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه مسائل مهمتر و اصلی تری در کشور وجود دارد، یادآور شد: امیدواریم که مسئله حضور مشایی در کنار احمدی نژاد بیش از این ادامه پیدا نکند.

[ یکشنبه 89/7/4 ] [ 4:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 406
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4434249