NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آرم دانشگاه آزاد اسلامی

پاسخ به تکذیبیه دانشگاه آزاد + یک مصاحبه

دانشگاه آزاد چه‌چیزی را تکذیب می‌کند؟ + فایل صوتی + مصاحبه رئیس دانشگاه و تأیید اصل خبر کنسرت

خبرگزاری تسنیم: دانشگاه آزاد در حالی با صدور اطلاعیه‌ای وجود هرگونه کنسرت در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز را به‌کل منکر شد که شواهد از چیز دیگری حکایت دارد.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پیش خبرگزاری تسنیم ضمن انتشار عکسهایی از تبلیغ و بلیط‌فروشی اعلام کرد که کنسرتی با عنوان کنسرت رقص و موسیقی قرار است ساعت 15:30 فردا (یکشنبه) در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برگزار شود. (لینک خبر)

پیرو انتشار این خبر که پس از تماس تلفنی خبرنگار خبرگزاری تسنیم با حوزه ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز انجام شد، روابط عمومی دانشگاه آزاد در اقدامی عجیب و در نوع خود جالب، تکذیبیه و به‌عبارت بهتر فحش‌نامه‌ای را روی خروجی سایت خود قرار داد.

دانشگاه آزاد در این تکذیبیه خود نوشته است: "به‌طور حتم خبرگزاری تسنیم با اغراض خاص خبر مذکور را منتشر کرده است".

با این حال پس از تکذیبیه دانشگاه آزاد، خبرنگار خبرگزاری تسنیم مجدداً از طریق تلفن گویای دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز با حوزه ریاست این دانشگاه تماس گرفت و مسئولان این دانشگاه آزاد اعلام کردند: "این کنسرت لغو شد!".

فایل صوتی تماس خبرنگار تسنیم با حوزه ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز

 

خبر لغو شدن کنسرت، مشخصاً نشانگر آن است که این کنسرت تا پیش از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم، برقرار بوده و حتی تمامی 80 بلیط‌ آن نیز به فروش رفته بود.

همچنین برخی افراد در تماس با مسئولان دانشکده مذکور با اشاره به شایعاتی مبنی بر لغو یک‌باره کنسرت پس از انتشار خبر آن، از این مسئولان پرسیدند که تکلیف پولی که بابت شرکت در کنسرت پرداخت کرده بودند چگونه خواهد شد، که این مسئولان نیز اعلام کردند: باید پولتان را از گروهی که بنا بود این کنسرت را در دانشکده برگزار کند، پیگیری کنید تا پرداخت شود.

* رئیس دانشگاه آزاد تهران مرکز: یک دانشجویی بدون مجوز می‌خواسته کنسرت برگزار کند

اما پیرو این تکذیبیه دانشگاه آزاد، خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ به‌سراغ فرهاد حسین‌زاده لطفی رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز نیز رفت.

حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این باره ضمن تأیید وجود چنین مسئله‌ای در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد، گفت که البته این برنامه به هیچ وجه "مجوزی" از "دانشگاه" نداشته است.

وی در این باره با بیان اینکه از طریق خبر خبرگزاری تسنیم متوجه چنین مسئله‌ای شده است، خاطرنشان کرد: تأکید می‌کنم که ما (دانشگاه آزاد تهران مرکز) هیچ مجوزی برای برگزاری چنین کنسرتی در دانشکده هنر و معماری نداده بودیم، و از این پس نیز نخواهیم داد.

حسین‌زاده همچنین افزود: "شاید دانشجویی آمده و خودش برای برگزاری این کنسرت هماهنگ کرده، اما هیچ مجوزی از دانشگاه برای برگزاری این کنسرت صادر نشده است".

رئیس دانشگاه آزاد تهران مرکز همچنین در پاسخ به این سؤال که سایت فروش بلیط این کنسرت اعلام کرده که  برای برگزاری این کنسرت حدود 80 بلیط فروخته شده است، خاطرنشان کرد: ممکن است دانشجویی خارج از دانشگاه این بلیط‌ها را فروخته باشد.

خبرنگار خبرگزاری تسنیم خطاب به حسین‌زاده گفت: ما پیش از انتشار این خبر از طریق تلفن دانشکده با حوزه ریاست دانشکده تماس گرفتیم و آنها وجود چنین کنسرتی را تأیید کردند، ولی بعد از انتشار خبر همین حوزه ریاست گفت که "کنسرت لغو شده" یعنی کنسرتی وجود داشته که لغو شده.

حسین‌زاده در پاسخ به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: "بنده حرف شما را قبول دارم و نگفتم که  ممکن است این اتفاق نیفتاده باشد و مطالبم تکذیب سخنان شما نیست".

رئیس دانشگاه آزاد تهران مرکز ادامه داد: دانشجویی با یک کارمند صحبت‌هایی داشته تا این کنسرت برگزار شود و ممکن است آن دانشجو اعلام کرده که مجوز را اخذ کرده و کارمند هم قبول کرده باشد اما شما از کسی که خود را مسئول برگزاری این کنسرت معرفی کرده بپرسید که آیا از دانشگاه مجوز اخذ کرده‌اند یا خیر.

وی در پاسخ به این سؤال: "آیا به مسئولان دانشکده هنر و معماری درباره این کنسرت تذکر داده‌اید؟" گفت: قطعاً با مسببان این اقدام شدیداً برخورد خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد تهران مرکز خاطرنشان کرد: باید جست‌وجو کرده تا ببینیم اصلاً ریشه این ماجرا از کجا بوده و چه شده و از ابتدا چه‌کسی برای برگزاری این کنسرت تقاضا داشته است و اصلاً بدون مجوز چرا دانشجو تبلیغات این کنسرت را روی سایت اینترنتی قرار داده است. وقتی مجوزی صادر نشده چرا تبلیغات این کنسرت روی سایت قرار گرفته است. ما قطعاً با این اقدام برخورد قاطع خواهیم کرد.


[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 7:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7384
بازدید دیروز: 617
کل بازدیدها: 4464707