NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: حل نشدن مشکل آلودگی هوا، این شبهه را ایجاد می‌کند که برخی‌ آقازاده‌ها برای اینکه با خودکفایی بنزین موقعیت خود را در خطر می‌بینند، بنزین داخل را آلوده نشان می‌دهند.

به گزارش پایگاه 598 ، علی عبدی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با فارس، گفت: آلودگی هوا به عنوان یک مشکل بزرگ، چند سالی می‌شود گریبان تهران و شهرهای بزرگ کشور را گرفته است. بحث‌های زیادی هم در رابطه با علت این مشکل شده‌است.

وی افزود: اخیرا علت آلودگی هوا به بنزین تولید داخل نسبت داده شد و وزارت نفت و سازمان محیط زیست به خاطر این ادعا تلاش کردند بجای بنزین تولید داخل از بنزین وارداتی استفاده کنند. متاسفانه بعد از گذشت مدتی از اینکه بنزین وارداتی مورد استفاده قرار گرفت، مشاهده کردیم این بنزین نه تنها دردی از آلودگی هوا دوا نکرد بلکه شاهد آلودگی هوا با شدت بیشتری بودیم.

عبدی تاکید کرد: رئیس سازمان محیط زیست بارها اعلام کرد که بنزین تولید داخل آلوده است، اگرچه هیچ نهادی نتوانست این موضوع را اثبات کند. ولی برخوردهای سیاسی با چنین موضوعی باعث ایجاد شک و شبهه در میان مردم شد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: یکی از شبهه‌هایی که این برخوردها بوجود می‌آورد این است که شاید برخی آقازاده‌ها و تیم‌های فاسد اقتصادی که از طریق محصولات نفتی به خصوص با دلالی بنزین سرمایه‌های آنچنانی و عظیم به جیب می‌زنند، با خودکفایی بنزین موقعیت خود را در خطر دیده‌اند و بحث آلودگی بنزین تولید داخل را پیش کشیدند.

وی ادامه داد: از طرفی هم این امکان وجود دارد که غربی‌ها از خودکفایی ایران در عرصه بنزین، احساس خطر می‌کنند. زیرا در صورت  خودکفایی ما در حوزه بنزین، دیگر دستمان را به سمت غرب دراز نخواهیم کرد و این باعث می‌شود فشارهای اقتصادی روی ایران در این حوزه تا بخش زیادی کم شود و ایران از موضع اقتدار در برخورد با غرب وارد شود.

عبدی تاکید کرد: این مسئله این شبهه را ایجاد می‌کند که شاید غربی‌ها از طریق عوامل فریب خورده و جاهل این مسئله را رقم زده‌اند و سعی دارند بنزین داخل را آلوده نشان دهند و ما را در رابطه با بنزین وابسته به غرب کنند.

این فعال دانشجویی گفت: امیدواریم وزارت نفت به شبهاتی که به این ماجرا وارد است، پاسخ مناسبی دهد و شرایط را برای تولید بنزین مناسب در کشور فراهم کند تا هم مردم بتوانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند و هم غرب نتواند از این موضوع سوءاستفاده کند و دست آقازاده‌ها و مفسدان اقتصادی هم از جیب ملت کوتاه شود.

[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 9:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 357
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451127