NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
خوب است ابطحی نگاهی به اعترافاتش در سال 88 بنماید و حداقل ظاهر را اگر هم سیبلش چرب شده بود رعایت می کرد و اینقدر به قول حسام دوبرره پاچه خواری نمی کرد!
ظاهرا سیبل ابطحی دوباره چرب شده است!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز از عجایب روزگار اصلاح طلبی این است که اگر مطمئن شوید شخصی همانند خاتمی باعث به وجود آمدن خیانت های 88 شده بود باز هم چرخ روزگار کار را بجایی می رساند که از وی حمایت کنید!

بنا بر این گزارش ابطحی که پس از وقایع 88 با اعتراف به نقش خاتمی در آن حوادث ناگوار مهر تایید بر خیانتهای خاتمی زده بود و تا کنون نیز سخنی مبنی بر عدم قبول آن نگفته و برعکس در همین مصاحبه بر گفته های خود تاکید کرده است اظهار داشته است که: " اصلاحات منهای خاتمی معنایی ندارد!"

ابتدا به برخی از گفته های ابطحی توجه نمایید:
**مطمئنا نمی‌توان برای اصلاحات مفهوم و معنایی را بدون وجود و حضور خاتمی درنظر گرفت. 
**نقش خاتمی و ظرفیت او برای رهبری جریان اصلاحات در این میان بسیار متفاوت است اما به روی جریان‌های فکری مدل پادگانی نیست که نیاز به فرماندهی داشته باشد.
**در هشت سال گذشته گفت‌وگو‌ها از رعایت ادب و اصول اخلاقی و حتی توجه به اصول و قواعد سیاسی فاصله گرفت.
**فشار و اتهامی نبوده است که طی این سال‌ها متوجه اصلاحات نباشد اما جریان قدرتمند اصلاح‌طلبی همچنان حضور دارد.  
**اصلاح‌طلبان هیچگاه ادعای عدم تعامل با حاکمیت را نداشته است که این راهکار جدید و ویژه‌یی باشد این طرف مقابل است که این تعامل را نمی‌پذیرد.

به گزارش عصر امروز در این خصوص نکات زیر نیز با توجه به سخنان سابق ابطحی در خصوص همین خاتمی نیز جالب توجه می باشد:

1- اصلاح طلبان تا موقعی که نتوانند فرق بین خائن و خادم را تشخیص دهند نمی توانند در این حکومت جایگاهی داشته باشند و خیانت خاتمی اظهر من الشمس است.

2- البته خوب است ابطحی نگاهی به اعترافاتش در سال 88 بنماید و حداقل ظاهر را اگر هم سیبلش چرب شده بود رعایت می کرد و اینقدر به قول حسام دوبرره پاچه خواری نمی کرد!

3- بهتر است اصلاح طلبان کمی به مفهوم این اصطلاح پر طمطراق هم دقت نمایند حداقل خوب است کمی به واقع با اصلاحات واقعی خود را ترمیم نمایند و با پوست اندازی بلکه بتوانند کمی دل مردم را به سمت خود نرم نمایند.

4- در این خصوص انتخابات آینده بهترین موقعیت است تا این جریان قدرتمند!، نه بزرگ مردم را بتوانند درباره خود لمس نمایند البته اگر جرات داشته باشند و با پرچم اصلاح طلبی و کاندیداهای واقعی اصلاح طلب وارد گود شوند و همچون ریاست جمهوری 92 دوپینگ یا تقلب نکنند و کاندیداهای خود را به زور از صحنه خارج ننمایند!؟

5- خوب است حداقل کسی از رعایت ادب و اصول اخلاقی و حتی توجه به اصول و قواعد سیاسی دم بزند که خود به این حرفها اعتقاد و ایمان داشته باشد و آن را پیاده کرده باشد نه اینکه کسانی این حرفها را بزنند که بزرگترین ننگ مقابله با جمهوریت و عدم پایداری به اصول اخلاقی را در کارنامه خویش دارند!

6- و نکته پایانی این است که اصلاح طلبان اگر قصد تعامل داشتند این را در سال 88 و یا اعتراف به گناه خود پس از آن حوادث نشان می دادنند که متاسفانه تا کنون به مردم ثابت شده است که اینان فقط به فکر براندازی هستند ولا غیر!

[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 338
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451108