NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
باید گفت این اقدام مطهری دیگر در راستای ماموریت های نمایندگی نیست که به راحتی بتواند از زیر گفته های خود با یک استدلال ساده فرار نماید و لازم است قوه محترم قضاییه در این خصوص ورود کرده و جلوی اقدامات این نماینده بی بصیرت را که به بلندگوی فتنه گران تبدیل شده است را بگیرد.
آیا مجلس باز هم در مقابل فتنه انگیزی های مطهری سکوت می نماید؟
اتفاقی که دیروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی روی داد نشان داد که دشمنان برای به تشنج کشاندن فضای جامعه توسط برخی از خواص بی بصیرت حساب ویژه ای باز کرده است.

بنا بر این گزارش این اولین باری نبود که مطهری در دفاع کورکورانه از سران خیانتکار فتنه 88 اقدام می نمود ولی اینبار وقاحت را به حدی رساند که در مقابل اعتراض نمایندگان مجلس نیز می خواست به خواسته دشمن شاد کن خویش ادامه بدهد.

البته این امر نشان از این دارد که دشمن در شناسایی و بکار گیری توان خواص بی بصیرت در ضربه زدن به کیان وحدت ملی ما لحظه ای بیکار نشسته است و این امر نقش نهادهای مربوطه را برای پیشگیری از این امر مهم دو چندان می نماید.

به گزارش عصر امروز ما بارها به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام قاطع در مقابل اظهارات گستاخانه مطهری هشدار داده بودیم و معلوم بود که سخنان وی روزی چنان بالا بگیرد که حتی خود نمایندگان مجلس هم دیگر در مقابل وی تاب تحمل  نیاورند.

همچنین باید گفت این اقدام مطهری دیگر در راستای ماموریت های نمایندگی نیست که به راحتی بتواند از زیر گفته های خود با یک استدلال ساده فرار نماید و لازم است قوه محترم قضاییه در این خصوص ورود کرده و جلوی اقدامات این نماینده بی بصیرت را که به بلندگوی فتنه گران تبدیل شده است را بگیرد.

قابل ذکر است که چند روز پیش هم نوشتیم که مطهری در دفاع از فتنه گران گوی سبقت را از معاندین دو آتش هم ربوده است و در جواب بیانیه قوه قضاییه و پاسخ مستدل به اظهارات دشمن شاد کنش در سخنان دیگری که با هورا کشیدن سایت های ضد انقلاب نیز همراه شده بود گفته بود که: " سخنان من مستند است و قابل تکذیب نیست!"

[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 233
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451003