NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مولوی عبدالحمید که علاقه بسیاری به نمایشنامه های عرفانی با نقش اولی خود دارد، بار دیگر همزمان با پیش بینی هوا شناسی برای نزول باران، نماز باران خواند!

به گزارش بی‌باک، 19 دیماه سال 90 در حالیکه تمامی سایت های هواشناسی معتبر جهانی و داخلی از بارش باران در سیستان و بلوچستان خبر می دادند به یکباره از طرف اطرافیان مولوی عبدالحمید پیامک های گسترده در سطح شهر زاهدان منتشر شد که وی اول صبح آن روز نماز باران خواهد خواند!

زاهدان نوشت: نکته جالب این بود که دربرخی از این پیامک ها حتی از احتمال بالای استجابت دعا مولوی عبدالحمید برای نزول آسمانی نیز سخن گفته شده بود.
 
با این وجود مولوی عبدالحمید با تعداد زیادی از اطرافیانش در آن سال نماز باران خواند ولی با وجود پیش بینی های قبلی سایت های معتبر جهانی در حوزه هواشناسی در آن روز و چند روز بعد از آن یک قطره باران هم نباریید!
 
با گذشت چند سال از آن نماز باران مصنوعی و غیرصادقانه از چند روز قبل برخی سایت های جهانی هواشناسی و همچنین رسانه ها و رادیو و تلوزیون در داخل ایران اعلام کرده اند که طی چند روز آینده احتمال بارش باران در زاهدان و برخی شهرهای سیستان و بلوچستان وجود دارد.
 
این در حالیست که دوباره همان اطرافیان از دو روز قبل با تبلیغات گسترده پیامکی و شبکه های اجتماعی مختلف یکبار دیگر مردم زاهدان را برای اقامه نماز باران به امامت مولوی عبدالحمید دعوت کردند.
 
به همین دلیل صبح امروز یکبار دیگر مولوی عبدالحمید به همراه اطرافیانش مشغول نماز باران شد و همزمان با پیش بینی سایت های هواشناسی یکبار دیگر درخواست نزول این رحمت الهی را در در یکی از مساجد زاهدان سر داد.
 
اما استفاده از این روش غیر اخلاقی برای قداست بخشیدن برای عبدالحمید اولین باری نیست که انجام می شود و حتی چندی قبل مولوی عبدالحمید برای قداست بخشیدن به یکی از مراسم های سالانه مسجد مکی که در آن بارها به عقاید دیگر مذاهب و نظام جمهوری اسلامی توهین شده است ، گفته بود:  بارها خیر و برکت بودن این مراسم سالانه توسط خواب‏های صادقانه و نورانی تایید شده! و ثابت شده است که همواره رحمت‏های الهی در این جلسه نازل شده و این نشست باعث رضای الهی و خشنودی پیامبر خدا صلی الله علیه وسلم بوده است!
 
مولوی عبدالحمید همچنین در یکی دیگر از سخنرانی هایش در جمع برخی از مردم عادی، مسجد محل اقامه نمازش را متصل به مکه و خداوند معرفی کرده بود!
 
لازم به ذکر است، مخاطبین محترم می توانند برای اطلاع بیشتر از پیش بینی باران در زاهدان و جنوب شرق ایران به سایت www.sccuweather.com  به عنوان یکی از اصلی ترین پایگاه های اطلاع رسانی هواشناسی در جهان و همچنین سایت های هواشناسی جمهوری اسلامی منجمله www.irimo.ir مراجعه نمایند.

[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 369
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451139