NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
این ارازل و اوباش سیاسی که از غائله سازان فتنه 88 بوده اند فکر کرده اند که هنوز نزد مردم ارزشی دارند لذا بدون اینکه به خود زحمت دهند و از خیانت و ظلم عظیمشان در حق این ملت عذرخواهی و توبه نمایند چنان سخن گفته اند که خود را مبرای از همه گناهان پنداشته اند!
خواب آشفته فتنه گران از مجمع روحانیون تا اپوزیسیون در خصوص رفع حصر!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز مجمع روحانیون مبارز که رییس آن از فتنه گران مشهور می باشد در یک پارادوکس عجیب در بیانیه ای به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از خائنان به انقلاب راه آن حمایت کرده است!

بنا بر این گزارش در آستانه سالگرد پیروزی پرشکوه نور بر ظلمت، ظالمان به جمهوریت و اسلامیت نظام در فتنه 88 از مجمع روحانیون گرفته تا اپوزیسیون خاج از کشور با شایعه پراکنی درصدد بودند تا خواب آشفته خود را برای رهایی مشتی جانی و خائن محقق سازند. 
 
این ارازل و اوباش سیاسی که از غائله سازان فتنه 88 بوده اند فکر کرده اند که هنوز نزد مردم ارزشی دارند لذا بدون اینکه به خود زحمت دهند و از خیانت و ظلم عظیمشان در حق این ملت عذرخواهی و توبه نمایند چنان سخن گفته اند که خود را مبرای از همه گناهان پنداشته اند!

به گزارش خبرنگار ما ابتدا به برخی از فرازهای این بیانیه توجه نمایید:

**رهبری باید قدر این مردم را بداند و مردم نیز باید بر پیمان خود استوار باشند. 
**از یاد نبریم که مردم سالاری دست آورد ارزنده ای است که بشر با گذر از فراز و نشیب های سختی به آن رسیده 
**امروز نیز پیروان راستین امام و دلبستگان به اصالتهای انقلاب باید در برابر نظریاتی که با حسن نیت یا سوء نیت قرائتی اقتدار گرا و واپس گرا و تمامیت خواه از اسلام عرضه می دارند ایستاده و از قرائت مردم سالارانه از آئین جاودان خداوند که میراث امام است دفاع کرده است و حتی رفتارها، رویکردها و سیاست ها را با این ملاک باید سنجید و آنرا نقد یا تأیید کرد. 
**بجاست که جناب رئیس جمهور با جلب حمایت رهبری و هدایت ایشان مسأله حصر و نیز فشارهایی که بر بسیاری از نیروها وارد میآید و کدورتها را بیشتر و زمینهساز بدبینیهای بیشتر میشود نیز به نحو اساسی حل کنند. 
**در این برهه حساس ما نیازمند همدلی بیشتر نگاه به آینده هستیم تا به یاری خداوند همه نیروها برای ساختن کشور مقابله با مشکلات و استقرار مستحکمتر پایه های مردمسالاری سازگار با دین و تقویت جمهوری اسلامی در برابر مشکلات و توطئه های بیرونی و درونی با نشاط و امید در صحنه حضور داشته باشند.

در این خصوص ذکر موارد زیر ضروری به نظر می رسد:

1- قطعا آنکسی که بیش از همه قدر این مردم را می داند و در بین اقشار مختلف مردم زندگی می کند رهبری فرزانه این نظام است که نه فقط بر حکومت ظاهری آنان بلکه بر قلوب آنان هم حکومت دارد و این نیست مگر آنکه مردم ایشان را از خود و در بین خود می بینند نه همچون کسانی که در ماشین های مدل بالا در ویلاهای شمال شهر تهران فقط ادای مردم دوستی را در می آورند!

2- آن مردم سالاری که امام عظیم الشان ما به آن اصرار داشت مردم سالاری دینی و برانگیخته از اسلام بود نه مردم سالاری غربی که نه بدرد دنیای مردم می خورد و نه بدرد عقبای آنان و نمونه آن سقیفه بود که انحراف در اسلام بوجود آورد و خوب است این حضرات روحانی برای یکبار هم که شده موضع خود را درباره مردم سالاری که منجر به خانه نشینی امیرالمومنین(ع) و یا شهادت ابی عبدالله(ع) شد مشخص نمایند که اگر در آن غائله ها بودند چه می کردند؟

3- اگر دفاع از این موضع اقتدار گرایی است پس امیرالمومنین(ع) هم اقتدارگرا بود! زیرا در مقابل قرائتی همچون شما که در نهروان یا جمل در مقابل نظام اسلامی شمشیر کشید ایستادگی کرد و تسلیم قرائت مردمسالاری مشابهه شما نشد خوب است مواضع خود را در این خصوص روشن بیان نمایید.

4- نظر رهبری در خصوص محصورین کاملا مشخص است زیرا مردم و شورای عالی امنیت ملی قبلا آن را بیان کرده اند و رهبری نظام هم بر نظر مردم پافشاری کرده اند و البته مردم بر اعدام آن خائنان اهتمام دارند که با رافت نظام و رهبری فعلا در حصر هستند.

5- خوب است این را هم بدانید چطور کسانی که در فتنه قائل به قانون نبودند می توانند در برهه های حساس بر مواضع قانون حرکت نمایند. کروبی، موسوی، خاتمی و بسیاری دیگر از فتنه گران نه همدل این نظام و مردم بوده اند و نه می توانند برای استحکام پایه های این نظام تلاش نمایند زیرا خود را برتر از قانون می دانند و این همان استبداد و دیکتاتوری می باشد که در ذات اصلاح طلبان و فتنه گران می باشد.

[ دوشنبه 93/11/13 ] [ 3:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 544
کل بازدیدها: 4451754