NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
این دروغ بزرگ که می توان از آن به عنوان دروغ سیزده فروردین سال آینده نام برد! طولی نکشید که توسط مراجع ذیصلاح تکذیب شد تا جشن پیروزی این متوهمان شیخ دروغگو خیلی دوام نداشته باشد.
چرا حامیان شیخ دروغگو ذوق زده شدند؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سایت سحام نیوز که از حامیان شیخ دروغگو و فتنه گر انتخابات سال 88 می باشد با جعل یک خبر جشن پیروزی آن را نیز گرفت!

بنا بر این گزارش این سایت دروغگو در یک خبر مجهول که ظاهرا از زیر لباس شیخ فتنه گر! درآورده بود مدعی شد که: " «بخشی از مشروح مذاکرات» و تصمیم‌های اخذ شده درجلسه اخیر شورای‌عالی امنیت ملی و اولتیماتوم رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، برای تصمیم گیری سریع درباره «رفع حصر از رهبران جنبش سبز» تا روز22 بهمن 1393 حکایت دارد" و سپس به ارزیابی رفع حصر آنان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ما این دروغ بزرگ که می توان از آن به عنوان دروغ سیزده فروردین سال آینده نام برد! طولی نکشید که توسط مراجع ذیصلاح تکذیب شد تا جشن پیروزی این متوهمان شیخ دروغگو خیلی دوام نداشته باشد. البته اقدام این سایت در جعل این خبر و سپس برگزاری جشن آن انسان را یاد آن ضرب المثل می اندازد که ملا نصرالدین شایعه ای درست کرد و وقتی دید مردم باور کردند خودش نیز باورش شد!

به گزارش عصر امروز البته در این بین یکی از روزنامه ها هم بدون ارائه هیچ دلیلی مدعی شد که چرا اخبار شورای عالی امنیت ملی به بیرون درز پیدا کرده است که این سایت دروغگو مطمئن شود که شایع اش گرفته و می تواند روی آن موج سواری نماید! و به مانند گذشته به دروغ ادعا نماید که به «منابع خبری قوی وآگاه» دسترسی دارد!؟

البته آنچه باعث این شده است که سایت سحام نیوز از خبر خویش ذوق زده شود این است که پس از روی کارآمدن دولت جدید و وعده انتخاباتی رئیس جمهور برای رفع حصر این ابلهان فکر کردند که رییس جمهور چون رییس شورای امنیت ملی است بر خلاف مصالح ملی و خواست دشمنان و فتنه گران این اقدام را انجام می دهد.

جالب توجه این ماجرا آنجایی است که پس از تکذیب این خبر جعلی  این سایت برای اینکه بیش از این در نظر اندک خوانندگانش تحقیر نشود موضعی عجیب گرفت که نشان می دهد هیچ اطلاعی از اوضاع داخلی کشور ندارد و جایی که شورای عالی امنیت ملی هیچ ارتباطی با سپاه ندارد و سپاه هم هیچ واکنشی به این خبر نداشت فقط برای فرار از این افتضاح در مطلبی سپاه را متهم کرد و نوشت: " به نظر می رسد تکذیب هراس آلود و عجولانه شورای‌عالی امنیت ملی نسبت به انتشار گزارش محرمانه جلسه اخیر این شورا درباره «رفع حصر از رهبران جنبش سبز»، با تهدید و فشارمستقیم سپاه پاسداران صورت گرفته است!!"

[ سه شنبه 93/11/14 ] [ 7:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 267
بازدید دیروز: 1737
کل بازدیدها: 4441870