NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در خصوص بساط حرام خواری سیاسی، باید گفت که خوب بود حرام خواری سیاسی را تعریف می کردید لابد حمایت شیمون پرز، کلینتون، دولت خبیث انگلیس، بی بی سی، صدای آمریکا، منافقین و... که احیانا حرام خواری سیاسی نیست که عیب و ننگ باشد!؟
تاجزاده، حرام خوار سیاسی که در زندان حرام شناس شده است!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز این روزها خبرهایی در سایت های معاند به نقل از برخی از جنایتکاران سیاسی منتشر می شود که باعث نشستن لبخندی تلخ بر روی لبان خوانندگان می شود!

بنا بر این گزارش فخرالسادات محتشمی پور همسر تاجزاده، درباره پرونده رحیمی سخنانی را به نقل از وی در سایت ضد انقلابی کلمه اظهار داشته، که در بسیاری از موارد هم با رویکرد اصلاح طلبان و هم خود تاجزاده در تناقض می باشد. در این خصوص ‌‌وی اظهار داشته است که: " ریشه حرام‌خواری‌های اقتصادی، حرام‌خواری‌های سیاسی است."

ابتدا به برخی از افاضات محکوم سیاسی که خود به جرم اقدام علیه امنیت ملی و حرام خواری سیاسی محکوم شده است توجه نمایید:

**اصل مسئله و محکومیت آقای رحیمی یک شکست سیاسی-اقتصادی برای جناح اصول گرا بود.
**فساد گسترده و حرام خواری را در ارکان حکومت یک دست در 8 سال گذشته ثابت می کند.
**به نظر من مادام که بساط حرام خواری سیاسی برچیده نشود و به عملکرد حزبی نهادهای انتصابی پایان داده نشود...
**همسرجان خبر مربوط به برگزاری مسابقه کاریکاتور هولوکاست را هم خوانده و از این بابت بسیار متأسف است. می گوید: دروغ خواندن هولوکاست به نفع نژادپرست هاست!!
**آنان اشتباه بزرگ دیگرشان این است که اصرار دارند ثابت کنند ایرانیان داعش را نابود کردند.

باید به عرض جناب مستطاب ضد انقلاب تاجزاده برسانیم که:

1- باید عرض کنیم که دولت احمدی نژاد خود را اصولگرا نمی دانست که این یک شکست سیاسی برای اصولگرایان باشد و درثانی اگر این یک شکست است پس کارنامه سراسر ننگین اصلاح طلبان را چه باید بگویید که خائنانی همچون شما، سحرخیز، کروبی، موسوی و... در دامن خود پرورش داده است!

2- یادمان نرفته که فساد دولتهای هاشمی و خاتمی کمتر از اینها نبوده است راستی از پرونده های استات اویل، کرسنت، 123 میلیاردی و... چه خبر!

3- در خصوص بساط حرام خواری سیاسی، باید گفت که خوب بود حرام خواری سیاسی را تعریف می کردید لابد حمایت شیمون پرز، کلینتون، دولت خبیث انگلیس، بی بی سی، صدای آمریکا، منافقین و... که احیانا حرام خواری سیاسی نیست که عیب و ننگ باشد!؟

4- در اینکه شما مدافع صهیونیستها هستید که شکی نیست خیلی لازم نیست در تایید هلوکاست موضع بگیرید بهرحال پولهای دریافتی یک جایی باید خودش را نشان بدهد دیگر، البته اینها حرام نیست یادمان نبود!

5- ما افتخار می کنیم که دشمن مشترک سنی و شیعه یا همان داعش را از بین ببریم مطمئن باشید سنی ها هم همچون شیعیان تکفیری های داعش را مسلمان نمی دانند که بخواهند در آینده از آنان دفاع کنند هر چند شما آنها را روشنفکر می دانید!

[ چهارشنبه 93/11/15 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 1265
کل بازدیدها: 4445039