NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یار گیری فتنه طلبان آغاز شد/
شیر کردن هاشمی، توجیه خانه نشینی احمدی نژاد همراه با حقنه اختلاف بین رییس جمهور و رهبری!
درتازه ترین مطلب سایت های معاند به نقل از سحرخیز منافق در مطلبی تحت عنوان " کدام عتاب، کدام جواب؟ " با رویکرد شیر کردن هاشمی برای قرار دادن وی در برابر اصولگرایان! و بازی در صفحه شطرنج فتنه گران برنامه ریزی کرده اند.
شیر کردن هاشمی، توجیه خانه نشینی احمدی نژاد همراه با حقنه اختلاف بین رییس جمهور و رهبری!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز اصلاح طلبان فتنه گر این روزها پروژه یارگیری برای مجلس دهم را آغاز کرده اند و در این راه از هاشمی گرفته تا احمدی نژاد و رییس جمهور را نیز در برنامه های جذب خود دارند!

بنا بر این گزارش درتازه ترین مطلب سایت های معاند به نقل از سحرخیز منافق در مطلبی تحت عنوان " کدام عتاب، کدام جواب؟ " با رویکرد شیر کردن هاشمی برای قرار دادن وی در برابر اصولگرایان! و بازی در صفحه شطرنج فتنه گران برنامه ریزی کرده اند.

اما در این میان نکته جالب این است که آنها حتی برای جذب احمدی نژاد هم با توجیه خانه نشینی وی مدیحه سرایی نموده اند و همچنین با القای افکار منافقانه و دروغ خود مبنی بر اختلاف بین رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب فاز جدیدی از نفاق خود را عیان نموده اند.

ابتدا به برخی از این نوشته توجه نمایید:

**پس ازتصاحب صندلی ریاست مجلس خبرگان حجت الاسلام رفسنجانی و رد صلاحیتش درانتخابات ریاست جمهوری خرداد 92، حالا درصدد هستند که برخی از حرف‌هایش را سانسور کنند...
**درمورد هاشمی رفسنجانی داستان به گونه‌ای پیش می‌رود و ماجراهای شگفت انگیز دیگری نقل می‌شود؛ عتاب و خطاب‌های پشت پرده ... طی ماه پیش عجیب‌تر از همیشه.
**درسطوح بالای کشور درعمل دیالوگ دوستانه به مونولوگ خصمانه تبدیل شده است و حتی درمواردی نوعی روی ترش کردن یا چهره درهم کشیدن، تا حساب دست همه باشد...چه بسا که آن بچه بازی‌های سیاسی و قهر و خانه نشینی19 روزه منفعت طلبانه ی احمدی نژاد هم از دل چنین فرآیندی شکل گرفته باشد.
**حتی اکنون نیزاین چالش علنی درجامعه، بین رئیس جمهور و رهبرجمهوری اسلامی، درموارد حساس نظری و اختلاف روش‌های علنی، مشهود است و هرچه زمان می‌گذرد برشدت و حدت آن نیز افزوده می‌گردد!!
**به نظر می‌رسد که صحنه سیاسی کشور راهی جدید را پیش پای حجت الاسلام رفسنجانی گذارده باشد که هر روز بیشتر حس می‌کند به صورت حساب‌گرانه و برنامه ریزی شده زیرپایش را خالی می‌کنند تا برای او جایی درون نظام باقی نماند.

به گزارش خبرنگار ما در این خصوص باید گفت که:

1- به نظر می رسد جناح اصولگرا اگر با هاشمی اختلاف نظر و سلیقه ای هم داشته باشد مردانه و بدون اتهام ها و نامردی های مرسوم بین اصلاح طلبان آن را بازگو می نماید و در این راه نه هاشمی را عنصری نامطلوب فرض می نماید و نه آشکارا به وی اتهامهایی همچون شما وارد می نماید بد نیست به نقد های اصولگرایان از ابتدای دوران ریاست جمهوری وی مراجعه نمایید و آنوقت آن را با انواع تهمت ها و فحاشی های خود در دوره خاتمی مراجعه نمایید و آنوقت توضیح دهید که چرخش منفعت طلبانه شما نه از روی حق و حقیقت بلکه از روی تزویر و دورویی چیزی بیش نیست.

2- اینکه تا دیروز برای گمراه کردن افکار عمومی به اقدام احمدی نژاد در خانه نشینی، برای شکاف بین اصولگرایان حمله می کردید و امروز آن را توجیه می نمایید نیز، نشانه ای دیگر از نفاق و دورویی شما می باشد و البته جبهه اصولگرا نشانه داده است که حتی حاضر نیست برای منفعت و پست های دنیایی بر تخلف های آشکار هم جناحی های خود پرده پوشی نماید و حتی از احکام افرادی چون رحیمی دفاع می نماید ولی شما حتی فساد مهدی هاشمی را نیز که اسناد آن موجود می باشد سیاسی می کنید و حاضر نیستید هم جناحی مفسد خود را به قانون بسپارید!

3- اینکه دروغ و تهمت برای شما کاری عادی است که تعجبی ندارد و در راه رسیدن به مطامع پست دنیایی خود حاضرید منافع ملی را هم به خطر بیندازید و با دشمنان همدست شوید هم هیچ شکی نیست و بهترین گواه ما نیز ادعای دروغتان در اختلاف بین رییس جمهور و رهبر عزیز انقلاب می باشد که حتی با سخنان صریح روحانی در تبعیت کامل از فرامین رهبری معظم انقلاب نیز در تضاد می باشد.

4- اما نفاق و دورویی این عناصر و دم از قانون زدنهای دروغین شان هم آنجا مشخص می شود که طبق قانون اساسی همه قوا تحت امر فرامین ولایت مطلقه فقیه می باشند و اگر بعنوان مثال جایی هم احیانا نظر هر مقامی با نظر ولی فقیه متفاوت بود قطعا آنچه باید اجرا گردد نظر معظم له می باشد و هیچکس هم نمی تواند از این عدول نماید لذا ادعای اختلاف رییس جمهور با رهبری هم اصلش دروغ است و هم اینکه دروغ این منافقین را در تبعیت از قانون اساسی نشان می دهد.

[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 7:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1199
بازدید دیروز: 2053
کل بازدیدها: 4444855