NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شما که با ورود شورای عالی امنیت ملی به مباحث فتنه گران و براندازانی همچون موسوی و کروبی مخالف هستید پس چرا اینجا از این شورا خواستید که با عوامل کیهان برخورد نماید؟ این دوگانگی را چطور پاسخ می دهید؟
حمله به نیروهای ارزشی نظام آهنگ جدید ضد انقلاب
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز باز دوگانگی در برخورد با قانون و انتخاب آن بخش که به ظاهر به نفع فتنه گران می باشد دستاویز سایت های معاند نظام شده است.

بنا بر این گزارش طی چند روز گذشته سایت های معاند نظام پس از استقبال از حکم سلیمی نمین! حملات خود را به حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به بهانه انتشار یک مقاله که البته کاملا با مواضعین شرعی و الهی همخوانی دارد معطوف کرده اند.

به گزارش ما اما نکته جالب توجه در این میان این است که کسانی که به برخورد شورای عالی امنیت ملی با سران خائن فتنه معترض هستند به شورای عالی امنیت ملی بابت عدم برخورد با روزنامه کیهان بخاطر نوشتن یک مطلب حق حمله کرده اند!

در همین راستا سایت ضد انقلاب کلمه در مطلبی تحت عنوان: " کار کیهانیان به تهدید و تحریک به قتل رسید/ چرا شورای عالی امنیت ملی ساکت است؟" هم به شریعتمداری و هم به شورای عالی امنیت ملی تاختند.

ابتدا به بخشی از این مقاله که خود سرتا پا در آن اهانت و توهین می باشد ولی چون از سوی بظاهر روشنفکران صادر شده است بلامانع! می باشد توجه نمایید:

**اگر منویات باند شریعتمداری اجرا شود، نتیجه ای جز حکومت اسلامی خونخوار و جنایت باری از نوع داعش خواهد داشت؟ 
**روزنامه نفرت پراکن و افراطی کیهان در یکی از بی سابقه ترین مطالب خود، رای به تبعید و سرکوب و نهایتا کشتار کسانی داده که آنها را فتنه گران و مرجفان نامیده است. 
**صدور جواز کشت و کشتار و خشونت علیه معترضان و منتقدان در حالی از سوی این روزنامه صورت می گیرد که اگر تنها یک کارویژه برای شورای عالی امنیت ملی و مدعی العموم قائل باشیم، برخورد با این خوارج زمانه است که به نام تفسیر قرآن، آدرس خشونت کور داعشی می دهند.
**راستی، اگر کار شورای عالی امنیت ملی رسیدگی به این موارد نباشد، پس چیست؟ حصر مبلغان اسلام رحمانی و رها کردن جنایت پیشگان هار و بی مهار داعشی؟

به گزارش عصر امروز در این خصوص باید به این عناصر ضد انقلاب گفت که:

1- آنچه مشخص است این است که تا کنون نویسنده این مطلب به قرآن رجوع نکرده است که بیان آیاتی واضح از کلام الهی در خصوص منافقین چنان وی را به وحشت انداخته است! خوب است این خانم قبل از پرداختن به این هجویات سری به تفاسیر می زد و می دید که نویسنده مطالب کیهان هیچ حرفی غیر واقعی نزده است و اما اینکه شما حاضر نیستید زیر بار کلام الهی بروید البته چیز جدیدی نیست و در طول سالهای گذشته به کررات علیه اسلام و احکام نورانی آن همچون قصاص و حقوق زنان و ... مواضعی خصمانه گرفته اید. البته می توانید برای کمک گرفتن در جهت تحریف کلام الهی به قرآن پژوه مورد علاقه سایت های معاند (عبدالعلی بازرگان) رجوع کنید شاید بتواند کمکی به شما نماید!!

2- ظاهرا عنواینی که در خصوص یک روزنامه بکار برده اید چون از سوی شما که بظاهر روشنفکر هستید صادر شده است اشکالی ندارد ولی اگر این عناوین از سوی رقیب شما صادر می شد آنوقت واویلا به پا می شد!

3- اولا اینکه روزنامه جوازی مبنی بر کشتار یا به بند کشیدن کسی صادر نکرده و فقط نظرات خود را ابراز داشته است که بیان عقاید عین دموکراسی می باشد مگر اینکه شما با این بخش هم مخالف باشید! ثانیا شما که با ورود شورای عالی امنیت ملی به مباحث فتنه گران و براندازانی همچون موسوی و کروبی مخالف هستید پس چرا اینجا از این شورا خواستید که با عوامل کیهان برخورد نماید؟ این دوگانگی را چطور پاسخ می دهید؟

4- چطور شما مجاز هستید که به رقیب خود برچسب هایی چون خوارج زمانه، داعشی، جنایت پیشگان هار و بی مهار! و ... بزنید ولی هیچکس حق نداشته باشد علیه شما مطلبی بنویسد و ثانیا شما که مدام دم از قانون و دادگاه می زنید در کدام دادگاه این عناوین و اتهامات علیه نویسنده و یا مسئولین این روزنامه صادر شده است که چنین آنها را مورد حمله قرار داده اید؟

[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 7:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 504
بازدید دیروز: 1265
کل بازدیدها: 4445426