NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مهدی کروبی که سابقه دریافت مبالغ میلیونی از مفسدان اقتصادی از جمله شهرام جزایری را هم در کارنامه دارد، حواله ها، طلا و سکه ها را بر اساس معیارهایی که هرگز اعلام نکرد، به مراجعه کنندگان موردنظر خود اهدا می کرد.

به گزارش شبکه ایران، مهدی کروبی، یکی از سران فتنه، اخیرا دومین نامه‌ علیه رهبری انقلاب اسلامی را  خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی امضا و ارسال کرده است. نامه ای که همانند مقاله پر از شبهه محسن کدیور از سوی رئیس مجلس خبرگان بی پاسخ مانده است.

کروبی در بخشی از نامه خود بر موضوعاتی چون مساوی دانستن خود با دیگران حتی افراد غیر مسلمان در برابر قانون، عدالت، ارزش های متعالی اسلام، خوشرویی با دیگران و اجتناب از بدزبانی و... تاکید ویژه کرده که به نوعی مدعی شده که این محورها پس از شکست وی و جریان مطبوعش در انتخابات، زیر سوال رفته است.

اما این ادعاها در حالی از سوی شیخ اصلاحات مطرح شده که با نگاهی به سوابق وی، شخص آقای کروبی اولین کسی است که در برابر اتهاماتی که به جمهوری اسلامی نسبت داده، متهم می شود.

مهدی کروبی در زمان ریاست جنجالی اش بر بنیاد شهید علاوه بر کارهای تامل برانگیزی چون "خوشرویی! کروبی با خانواده شهدا" و "تعقیب یک همسر شهید" و "زدن حکم ریاست برای همسر زیر دیپلم خود"، دست به اقدامات سوال برانگیز دیگری هم زده است.

بر این اساس، آقای کروبی در ساختمان بنیاد شهید در خیابان طالقانی حواله هایی را نگهداری می کرد و با توجه به موقعیت های مختلف این حواله ها را به برخی اشخاص می داد.

حواله هایی که در طبقه هشتم این ساختمان و در کشوی میز شیخ اصلاحات نگهداری می شد، حواله پیکان بود. او البته بخشی از بیت المال را هم به سکه و النگو تبدیل کرده بود.

مهدی کروبی که سابقه دریافت مبالغ میلیونی از مفسدان اقتصادی از جمله شهرام جزایری را هم در کارنامه دارد، حواله ها، طلا و سکه ها را بر اساس معیارهایی که هرگز اعلام نکرد، به مراجعه کنندگان موردنظر خود اهدا می کرد.

در واقع این بخشش آقای کروبی از کیسه بیت المال قاعده و قانون مشخصی نداشت و تنها خانواده شهیدانی از این حواله ها بهره مند می شدند که توجه شیخ به آنان جلب می شد. دیگر خانواده شهدا بویژه در مناطق خارج از تهران که امکان حضور در دفتر شیخ اصلاحات را نداشتند، هرگز به سهم از بودجه بنیاد شهید خود نرسیدند.

البته همان زمان برخی از خانواده های شهدا از این موضوع مطلع بودند و به غیرقانونی بودن این اقدام و تقسیم ناعادلانه بیت المال اعتراض داشتند.


[ یکشنبه 89/7/11 ] [ 7:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1611
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424953