NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اینکه جمعی از فعالان حوزه موسیقی شنبه شب گذشته در خانه موسیقی تجمع کردند و در آن خواسته ای خلاف شرع داشتند مساله ای است که باید وزارت ارشاد نسبت به آن پاسخگو باشد.
خواسته خلاف شرع موسیقی خوانان!
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز سایت های معاند با پررنگ کردن خبر تجمع عده ای از اهالی موسیقی در خانه موسیقی و خواسته خلاف شرع آنان نسبت به حضور زن در نوازندگی اجرای زنده، آب و تاب فراوانی به آن دادند.

بنا بر این گزارش سایت معاند ایران وایر با تیتر " تجمع اعتراضی هنرمندان برای لغو کنسرتها:کسی حق توهین به ما را ندارد " نسبت به انعکاس این تجمع و خواسته خلاف شرع آنان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ما اینکه جمعی از فعالان حوزه موسیقی شنبه شب گذشته در خانه موسیقی تجمع کردند و در آن خواسته ای خلاف شرع داشتند مساله ای است که باید وزارت ارشاد نسبت به آن پاسخگو باشد.

همچنین »حمیدرضا نوربخش«، مدیرعامل خانه موسیقی در این تجمع اظهار داشت: " مگر می شود در مملکتی، زنان حق آموزش موسیقی داشته باشند اما حق اجرا نداشته باشند. این یک بام و دو هوا چه توجیهی دارد؟"

به گزارش خبرنگار ما وی سپس بدون اشاره به ماهیت حضور زن در اجرای زنده که بنا بر نظر فقها جایز نیست این مسئله را سیاسی جلوه داده و اظهار داشته است که: " همه ما می دانیم قضیه بگیر و ببند در موسیقی از جاهایی شروع شد و اول از حضور بانوان نوازنده روی صحنه خودداری کردند که هیچ وجهه قانونی ندارد!"

به گزارش عصر امروز در این خصوص جهت اطلاع حضرات موسیقی خوان به فتوای آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام در این خصوص اشاره می نماییم. ایشان می فرمایند:

آهنگ نواختن زن پیش مرد نامحرم چه حکمی دارد؟ 
اگر آهنگ حرام بوده باشد به هر صورت حرام است و اگر از نوع حلال باشد و منشا مفسده ای گردد آن نیز حرام است.

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 11:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1169
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424511