NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
این جماعت آفتاب پرست که در هر زمانه با نگاه به پولهایی که به سمتشان می آید تصمیم می گیرند و اخیرا بابت پولهای خارجی، زیادی احساس مسولیت کرده و نسبت به جماعت مذهبی آنچه در دل داشته اند را عیان نموده اند.
اعلام انزاجار تاجزاده و خانواده از متدین بودن!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز فخری محتشمی و شوهرش تاجزاده که عمری با تظاهر به مذهبی بودن به نان و نوایی رسیده اند در حال حاضر برای سوارشدن بر گرده چند نادان فتنه گر پز آزادیخواهی و ایران برای همه ایرانیان سر می دهند و از مذهبی بودن سابق خود پشیمان شده اند! که البته معلوم نیست چند صبای دیگر از این جماعت با چه طرفندی خواهند برید!

بنا بر این گزارش این جماعت آفتاب پرست که در هر زمانه با نگاه به پولهایی که به سمتشان می آید تصمیم می گیرند و اخیرا بابت پولهای خارجی، زیادی احساس مسولیت کرده و نسبت به جماعت مذهبی آنچه در دل داشته اند را عیان نموده اند.

به گزارش خبرنگار ما در تازه ترین مطلب، این فتنه گران بخاطر ایستادگی بسیجیان، سپاهیان و قاطبه مردم حزب الهی در برابرشان آن چنان کینه ای از آنان به دل دارند که به بهانه انتخابات شورایاری ها چنین در خصوص این افراد نوشته اند: "یک لیست رو گذاشتن جلوم گفتن اینا خیلی خوبن، گفتم بسیجی و نظامی نباشن و از دار و دسته قالیباف نباشن که حسابی دندون تیز کردن برای محله ها."




وی در ادامه اوج برگشتن از گذشته خود و همسرش را در این جمله بیان می نماید و می گوید: "گفتن نه اینا خوبن هیچکدوم هم ریش ندارن!!! سرلیستشون هم نماینده مجلسه گفتم نماینده اصول گرا نباشه حرامخوار سیاسی و اینا ما از اینها زخم بسیار خورده ایم..."

البته وی اشاره نکرده اگر اصولگراها حرامخوار سیاسی اند پس چرا شوهر وی نماینده رییس رژیم صهیونیستی در مبارزه با جمهوری اسلامی شده است!؟

به گزارش عصر امروز پیش از این هم پسر شیخ فتنه گر هم به آثار سجده بر پیشانی متدینین اعتراض کرده بود و در یک جمله که خود هم نفهمیده بود چه گفته است بیان داشته بود که پدر بزرگ من که عمری در سجده و عبادت بوده پیشانیش پینه نبسته بود....!!

البته خوب بود این افراد قبل از این اظهارات ضد ارزشی سری هم به قرآن می زدند و می دیدند خداوند درباره سیمای مومنان چه می گوید لذا در آیه ی 29 سوره ی فتح وقتی خداوند صفات برجسته ی اصحاب رسول خدا (ص) را بیان می کند می فرماید: (سیماهُمْ فی‏ وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ) [5] یعنی آثار سجده بر پیشانی آنها نمایان است.

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 11:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1294
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424636