NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
صفار هرندی در جواب سؤال فردی که توضیح محکومیت مهدی هاشمی را خواستار شده بود، گفت: این فرد سه جرم کلی ارتشاء، اختلاس و اخلال در امنیت کشور را مرتکب شده است، در این سه فقره قاضی محترم پایین ترین سطح محکومیت ها و مجازات را در نظر گرفت.
تحلیل صفار هرندی از صدور حکم دادگاه مهدی هاشمی/ وضعیت وحدت اصولگرایان
به گزارش جهان، محمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان که به همت دفتر راهبردی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در سالن امام خامنه ای حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با انتقاد از سخنان نسنجیده مشاور رییس جمهور خاطرنشان کرد: ایران ذره ای به خاک هیچ کشوری طمع نداشته و ندارد، کشور ایران موجودیت کشورها را به رسمیت شناخته و به آنان احترام می گذارد؛ حتی ایرانی ها برای این که کشورهای همجوار بتوانند اراده خود را محقق کنند به کمک آن ها رفته و خون دهند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسدارن با اشاره به تبعات سخن نادرست مشاور رییس قوه مجریه گفت: متأسفانه چند روز است که رسانه های دشمن و شیاطین با بهانه قرار دادن سخنان آقای مشاور حملاتی را بر علیه کشور ایران آغاز کردند، با وجود استغفار نیز نمی توان تبعات دنیوی سخنان ناسنجیده را جمع کرد.

وی روح اراده ملت ایران را مقاومت دانست و افزود: مقاومت برای حفظ حیثیت است، مقاومت در برابر زیاده خواهی و استکبار سبب پیوند کشورهای اسلامی و به وجود آمدن بین الملل اسلامی شده است، از همین رو ما وظیفه داریم شعائر انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

صفار هرندی با بیان این که امروزه همان شعار های سال 57 ایران در کشورهای دیگر شنیده می شود، اظهار داشت: این شعار توانایی این را داشته که با اراده مردم کشورهای دیگر طاغوت های آن را به زیر بکشد، انصار الله نسخه یمانی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امروزه آمریکایی ها اعتراف می کنند که نمی توانند اسد را جابه جا کرده و به محور مقاومت ضربه بزنند، پیام انقلاب به هر جا که منتقل می شود از انسان های ضعیف نیروهای مبارز با استکبار درست می کند، تفکر انقلابی سبب شد که نیروهای عراقی توانستند کاری را که آمریکایی ها از آن عاجز بودند انجام دهند و مناطق جرف الصخر و آمرلی را آزاد و پاکسازی کنند.

ایران در حال شکل دادن اتحاد بین مستضعفان جهان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که ایران بر اثر گفتمان مقاومت منزوی نشده و گسترش پیدا کرده است، ابراز داشت: ایران در حال شکل دادن اتحاد بین مستضعفان جهان که آرزوی امام خمینی(ره) بود است.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند من با اطمینان می گویم که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، این فتوحات را در زمان رهبری خلف صالح امام در حال مشاهده است؛ برای مقاومت باید برنامه داشت.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با بیان این که وضعیت مقاومت نظامی ایران در سطح خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه در حوزه اقتصاد نگرش مقاومتی جا پیدا نکرده است، ما باید از زمان تولید نگاه مقاومتی داشته باشیم.

برخی پنبه در گوش خود کرده و صدای جدید جهان را نمی شوند


وی اقتصاد مقاومتی را سبب بهره مندی بیشتر جامعه و مردم دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای قطع رابطه با جهان نیست، در اقتصاد مقاومتی سنجیده می شود که چرا کالا در داخل وجود دارد اما کشور مسرفانه از خارج وارد می کند.

صفارهرندی افزود: در صورت اجرای اقتصاد مقاومتی می توان کشورهای زورگو را تحریم کرد و به آنان ضربه زد، متأسفانه برخی پنبه در گوش خود کرده و صدای جدید جهان را نمی شوند امروزه موقعیت کنونی جهان به کلی تغییر کرده است؛ تیم هسته ای باید از موضع قدرت ورود کرده و از وماضع انقلاب کوتاه نیاید.

بخش دوم این اجلاس به پرسش و پاسخ حاضران با عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اختصاص داشت.

محل تولد فتنه جبهه اصلاحات بود/اصلاح طلبان تا زمانی که موضع خود را به صورت شفاف بیان نکنند متهم هستند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی در زمینه حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده کشور اظهار داشت: از مدت ها قبل به دلیل پیوند بین فتنه گران و اصلاح طلبانه هدف این جناح سیاسی این بود که بازگشت به نظام داشته باشند.

وی ادامه داد: ما قبول نداریم که هر اصلاح طلبی فتنه گر است اما این یک واقعیت است که محل تولد فتنه جبهه اصلاحات بود، هرکسی از اطلاح طلبان که فتنه گر نیست باید ابراز برائت از رفقای فتنه گر خود انجام دهد؛ این گونه اصلاح طلب که از فتنه اظهار نفرت می کند روی چشم جا دارد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسدارن با بیان این که اصلاح طلبان تا زمانی که موضع خود را به صورت شفاف بیان نکنند متهم هستند، ابراز داشت: این جبهه برای بازگشت به نظام فعالیت هایی داشتند اما زمانی که متوجه شدند راه به جایی نمی برند به دیگران متوسل شده و زیر پرچم دیگران رفتند.

وی عنوان کرد: امروزه آقای حجاریان می گوید که آقای روحانی اصلاح طلب نبوده و گزینه مورد نظر ما نیست اما فعلا باید از او حمایت کنیم، گاهی این این افراد برای جنگ روانی می گویند ما می خواهیم جبهه متحد اصولگرا و اصلاح طلب را راه اندازی کنیم؛ بنده یقین دارم که اصولگرایان حاضر نیستند دست خودش را دست کسانی قرار دهد که هنوز از دوستان فتنه گر خود حمایت می کنند.

قاضی پرونده مهدی هاشمی پایین ترین سطح مجازات را در نظر گرفته است


صفار هرندی در جواب سؤال فردی که توضیح محکومیت مهدی هاشمی را خواستار شده بود، گفت: این فرد سه جرم کلی ارتشاء، اختلاس و اخلال در امنیت کشور را مرتکب شده است، در این سه فقره قاضی محترم پایین ترین سطح محکومیت ها و مجازات را در نظر گرفت.

وی افزود: این فرد افزون بر 15 سال حبس، به رد مال، جریمه و صربه شلاق محکوم شده است، البته متهم می تواند در خواست تجدید نظر کند؛ با وجود این که مردم در این دوران که افراد مفسد اقتصادی فعالیت داشتند بسیار اذیت شدند اما خوشبختانه دستگاه قضا حکمرانی خود را بر اساس عدالت و اقتدار به پیش برده که قابل تشویق است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که باید قوه قضاییه را حمایت کنیم، اظهار داشت: به زودی خواهیم دید که به دلیل برخورد دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی چه حملاتی از داخل و خارج صورت می گیرد، اگر دستگاه قضا با همین اقتدار به کارخود ادامه دهد ریشه های فساد نابود خواهد شد.

اساس ریاست خبرگان بر اساس عملکرد صحیح است/ انتخاب آیت الله یزدی ستودنی است

وی در پاسخ به شخصی که خواستار تحلیل انتخاب آیت الله یزدی به عنوان رییس جدید خبرگان شده بود، ادامه داد: برخی تصور می کردند که کسوت ریاست خبرگان متعلق به اشخاصی است که فارق از عملکرد آن ها برخی بزرگان آنان را در صدر قرار می دهند اما بزرگان خبرگان کسانی هستند که انسان ها را بر اساس عملکردهای آنان به عنوان رییس انتخاب می کنند؛ اعضای خبرگان عقد اخوت دائمی به کسی نبستند.

صفار هرندی ابراز داشت: انسان ها تا زمانی که بر اساس اصول و موازین حق عمل می کنند مقبول هستند و در صدر قرار دارند، انتخاب شخصیت امتحان پس داده ای همانند آیت الله یزدی واقعا پیروزی بزرگی است؛ درایت خبرگان باید پاس داشته شود.

اصولگرایان با وحدت در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصولگرایان به وحدت می رسند، عنوان کرد: اصولگرایان تجربه تلخی در انتخابات گذشته داشتند و حاصل جدایی خود و عدم وحدت را متوجه شدند، هرکس با هر توجیهی در انتخابات شرکت داشت به جبهه اصولگرایان ضربه زده بود، خوشبختانه امروزه اصولگرایان متوجه شدند که باید از وحدت بیشتری برخوردار باشند.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: تعداد جلسات بین گروه های اصولگرا در ماه های گذشته بسیار قابل توجه است، در این جلسات اصولگرایان به نتایج خوبی رسیده اند.
منبع:رسا

[ دوشنبه 93/12/25 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6075
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4432213