NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پیرزن فراری و حامی جنبش سبز در جدیدترین «شیرین کاری» به کمپین حامیان جریان فتنه در خارج پیوست و طبق قول و قرار اعضای این کمپین خود را خواهر و برادر محکومان حوادث پس از انتخابات ‌نامیدبه گزارش جهان روزنامه رسالت نوشت:
شیرین عبادی که سن و سالی از او گذشته و در جرگه پیرزنان قرار دارد به جای اعلام خواهر و یا برادر با محکومان جریان فتنه مجبور شد خود را مادر یکی از محکومان بنامد!

عبادی که پس از دریافت جایزه هنگفت از محافل حقوق بشری در غرب به پادوی این کشورها برای تبلیغات علیه ایران تبدیل شده است با پیوستن به کمپین حمایت از محکومان جریان فتنه اعلام کرد که از این پس محمد داوری سردبیر سایت سحام نیوز را به عنوان فرزند خود بر می‌گزینم و تا روزی که وی آزاد شود نام او را همه جا بر زبان خواهم آورد.

شیرین خانم که پس از پولدار شدن و با هدف خدمت تمام عیار به دشمنان نظام در اقدامی غیر انسانی همسرش را در ایران تنها گذاشت و به خارج فرار کرد برای اینکه سردبیر سایت کروبی احساس تنهایی نکند بهاره هدایت یکی از محکومان حوادث پارسال را به عنوان دختر خوانده خود انتخاب کرد و تا روز آزادی از او حمایت خواهد کرد. عبادی علت این اقدام خود را کمک‌های بهاره هدایت به خواهر عبادی هنگام زندانی شدن او ذکر کرد.
[ چهارشنبه 89/7/14 ] [ 9:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 870
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4439243