NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش کیهان سایت افراطی و ضد انقلابی خودنویس که با وجود حمایت های اولیه از رفتارهای ضدانقلابی و خیانت آلود موسوی، اکنون به خاطر درجا زدن سران فتنه دل خوشی از آنها ندارد، به هجو عملکرد موسوی طی چند ماه پرداخت و نوشت: در زمان انتشار هفته نامه گل آقا ستون ثابتی وجود داشت به نام «چهل سال بعد در همین هفته» که برداشت طنزآمیزی بود از یک ستون ثابت دیگر در روزنامه اطلاعات به نام چهل سال پیش در همین روز. این مطلب با الهام از ستون ثابت گل آقا نگاشته شده است. 

11 مرداد 1429 - دقایقی قبل بیانیه شماره 1530 میرحسین موسوی یکی از دو نامزد معترض به نتایج انتخابات سال 1388 در ایران منتشر شد. موسوی 109 ساله عصا زنان به همراه تعداد زیادی از نوه ها، نتیجه ها و نبیره هایش با حضور در دفتر سایت کلمه بیانیه مذکور را منتشر ساخت. سبزهای مقیم کره مریخ ضمن قدردانی از سازمان ناسا برای پیاده کردن انسان در این کره بیانیه مذکور را یک گام به جلو در راه ترویج آرمان های جنبش سبز در خارج از کره زمین دانستند. ولی سبزهای کره زمین هیچ واکنشی به بیانیه مذکور نشان ندادند. به دلیل حجم بسیار بالای بیانیه های منتشر شده موسوی تا به امروز، سایت کلمه از طرفداران آقای موسوی خواست نسخه هر 1529 بیانیه قبلی آقای موسوی را پرینت گرفته و در جای امنی نگه دارند چون این سایت دیگر قادر به حفظ آنها در آرشیو خود نیست. لازم به ذکر است که از چهل سال پیش تاکنون آقای موسوی به مناسبت های مختلف و گاهی هم بدون هیچ مناسبتی بیانیه صادر کرده است.
 
این سایت ضدانقلابی ادامه می دهد: آقای موسوی در این بیانیه نیز به تکرار مسائل مطرح شده در چهل سال گذشته پرداخت و خواهان گسترش روش های اطلاع رسانی کم هزینه تر در سیاره های دیگر منظومه شمسی شد. وی تهدید کرد که اگر لازم باشد ناگفته های سال 62 را بر زبان خواهد آورد. وی در انتهای پیام خود گفت همان گونه که از 40 سال پیش پیوسته متذکر شده ام برنده قطعی انتخابات سال 1388 اینجانب هستم.

[ چهارشنبه 89/5/13 ] [ 9:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 567
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450642