NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

بازی ایران و برزیل در ابوظبی امارات فارغ از مسائل فوتبالی حواشی بسیار زیادی به همراه داشته که در نوع خود برای رسانه‌های خبری جالب توجه است، اخباری که با بازگشت تیم ملی از امارات در محافل خبری به دفعات شنیده می‌شود،و کسی نسبت به تکذیب این اخبار اقدام نمی‌کند تا احتمال صحت آنها افزایش یابد.

شبکه ایران نوشت: گفته می‌شود تعدادی از اعضای کاروان اعزامی فدراسیون فوتبال به امارات در زمان بازگشت به تهران در فرودگاه ایجاد برای همراهان خود ایجاد مشکل کردند و باعث شدند پرواز با تاخیر صورت گیرد.

بر اساس گفته‌های اعضای این کاروان یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال که حوزه فعالیت وی کوچک‌ترین ارتباطی با تیم ملی بزرگسالان ندارد به دلیل حجم زیاد خریدهای خود بار اضافه داشت و زمانی که قصد داشت این حجم بار را به قسمت بار تحویل دهد از پرداخت پول اضافه بار سرباز زد تا قسمت بار فرودگاه امارات از قبول بار اضافه این فرد خودداری کند.

تاخیر ناشی ار این اتفاق سبب شد تا خللی در تحویل بار دیگر مسافران پرواز تهران به وجود آید و نارضایتی برخی افراد را در پی داشته باشد.

البته فرد مورد نظر که عهده دار ریاست یکی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال است حاضر نمی‌شود در فرودگاه جریمه اضافه بار خود را پرداخت کند و در نتیجه از دیگر همکاران خود می‌خواهد بار اضافی او را روی بار خود قرار دهند تا وی از پرداخت جریمه متواری شود.

برخی مسوولان فدراسیون که شاهد مشکل به وجود آمده بودند با ابراز تاسف از این اتفاق و عذرخواهی از مسافران پرواز تهران با قبول بار اضافی وی مشکل را رفع و رجوع کردند تا مشکل دیگر مسافران برای پذیرش بار مرتفع شود.


[ یکشنبه 89/7/18 ] [ 8:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 609
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450684