NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ان جی او "خانه امن" در تهران که توسط فعالان فمینیست داخل و خارج از کشور اداره می شود در ادامه حرکت خزنده نفوذ خود، دوره آموزشی آنلاینی با تدریس استادی کانادایی به نام میشل پترسون تحت عنوان حساسیت و حمایت از قربانیان خشونت خانگی برگزار می کند.
خانه امن برای چه کسانی!
ان جی او "خانه امن" در تهران که توسط فعالان فمینیست داخل و خارج از کشور اداره می شود در ادامه حرکت خزنده نفوذ خود، دوره آموزشی آنلاینی با تدریس استادی کانادایی به نام میشل پترسون تحت عنوان حساسیت و حمایت از قربانیان خشونت خانگی برگزار می کند.

بنا بر این گزارش فریبا داودی مهاجر فتنه گر فراری و ساکن آمریکا، مدیر کل زنان وزرات کشور، مشاور وزیر ارشاد، مشاور رئیس جمهور در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور وزیر علوم در دولت محمد خاتمی از مدیران این موسسه می باشد و مشخص نیست چرا قوه قضاییه و نهادهای دیگر مسئول با این ان جی او ی غیر قانونی که نمونه ای کوچک از هزاران موارد غیرقانونی دیگر در این حوزه می باشد برخورد لازم را نمی نمایند.

 اقدامات مشکوک فریبا داود مهاجری تحت پوشش خانه امن در حالی با آسودگی خاطر در حال پیگیری می باشد که در 90 سال معاونت دیپلماسی وزارت امور خارجه آمریکا در راستای براندازی نرم اقدام به دعوت از عوامل مرجع و تأثیرگذار کشورمان به ویژه فعالان حوزه هنر و رسانه برای شرکت در دوره‌های فیلم‌سازی و روزنامه‌نگاری در هندوستان کرده بود و یکی از افرادی که وظیفه دعوت اشخاص به این دوره‌ها را بر عهده داشت «فریبا داودی مهاجر» بود. 

 همچنین فریبا داود مهاجر سابق بر این در حمایت از همجنس بازان و تبلیغ فیلم ها و سریال های شنیع آنان همراه سایر عناصر ضد انقلاب نیز وارد بازی حمایت از همجنس بازی شده بود و به عنوان عامل اجرا کننده بخشی از سیاست های سنای آمریکا با انتشار مطالبی به حمایت از این جماعت پرداخته بود.


[ شنبه 94/8/23 ] [ 4:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450872