NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

محسن سازگارا که روزگاری مدعی بود در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش داشته است؛ در ادامه روند تغییر و تحولات فکری خود که منجر به خروج از ایران و پیوستن به شبکه صدای آمریکا شد، اینک به عضویت موسسه جرج بوش، رئیس جمهور پیشین آمریکا در آمده است.

به گزارش شبکه ایران، محسن سازگارا که روزگاری مدعی مشارکت در تاسیس سپاه پسداران انقلاب اسلامی را داشت و مدت‌هاست که در آمریکا به سر می‌برد و علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کند، به عضویت برنامه «آزادی بشر» متعلق به موسسه دالاس (موسسه جرج بوش) در آمد.

وی در سالیان اخیر نیز به عنوان یکی از معاندان جمهوری اسلامی در نقش تحلیل‌گر در شبکه ماهواره‌ای صدای آمریکا متعلق به دولت آمریکا فعالیت می‌کرد.

بنابر گزارش فرارو، سازگارا که روزگاری مدیریت برخی سازمان‌های مهم را در ایران بر عهده داشت، به خاطر ارتکاب برخی جرایم مطبوعاتی به زندان محکوم شد و در زندان هم دست به اعتصاب غذا زد. وی نهایتاً از ایران خارج شد و به آمریکا رفت و اینک به عضویت موسسه جرج دبلیو بوش در آمده است.

در بخشی از گزارش سایت جرج بوش درباره پیوستن سازگارا به برنامه آزادی بشر آمده است: سازگارا 55 سال دارد و یک شهروند ایرانی تبعیدی است که در حال حاضر در ایالات متحده زندگی می کند. او قبل از نومید شدن از رژیم ایران و سرکوب مردم ایران توسط رژیم، یکی از بنیانگذاران سپاه پاسداران ایران و دستیار کلیدی آیت الله خمینی بود. وی از آن به بعد برای آزادی و مردم سالاری در وطنش فعالانه تلاش کرده است.

محسن سازگارا هم در پاسخ گفت: مفتخرم که به عنوان یک عضو میهمان و به منظور پیشبرد آرمان آزادی بشر در سراسر جهان و به ویژه در میهنم ایران به مؤسسه بوش می‌پیوندم. آرزو برای آزادی، یک آرزوی جهانی است که رژیم ایران از مدت‌ها پیش آن را سرکوب کرده است. مشتاق همکاری با مؤسسه‌ای هستم که به پیشبرد برنامه آزادی بشر می‌پردازد و مخزنی از صدای ناراضیان سراسر جهان ایجاد می‌کند.


[ دوشنبه 89/7/19 ] [ 7:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 382
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450457