NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
علی رغم توضیحات روز گذشته قوه قضائیه درباره حکم ممنوع التصویری سران فتنه:
صبح امروز سخنگوی وزارت ارشاد در نشست مطبوعاتی خود ضمن بی اعتبار دانستن حکم دبیرخانه شورای عالی امنیت در خصوص ممنوع التصویر بودن سید محمد خاتمی برای این نهاد تعیین تکلیف نمود./ پس از تلاش حجت الاسلام دعایی برای هزینه نمودن از رهبری این بار سخنگوی وزارت ارشاد با استفاده از این جایگاه سعی بر بی اعتبار جلوه دادن حکم دادستانی و ابلاغیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در حالی که جنجال سازی اخیر حجت الاسلام دعایی با ماموریت مشخص قبح زدایی از عناصر فتنه سال 88 همچنان در حال ادامه است صبح امروز سخنگوی وزارت ارشاد در نشست مطبوعاتی خود ضمن بی اعتبار دانستن حکم دبیرخانه شورای عالی امنیت در خصوص ممنوع التصویر بودن سید محمد خاتمی برای این نهاد تعیین تکلیف هم نمود.

نوش آبادی که از جایگاه سخنگوی وزارت ارشاد سخن می گفت با بی اعتبار دانستن حکم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و همچنین حکم دادستانی در این خصوص مدعی شد: مصوبات شورای عالی امنیت ملی برای مطبوعات لازم الاجرا است و تاکنون مصوبه ای در این خصوص نداشتیم که به تایید رهبری رسیده داشته باشد. 

سخنگوی وزارت ارشاد با تکرار ادعای خود بیان داشت: مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید به تایید رهبری برسد تا به حال در مورد این موضوع از سوی ایشان تاییده ای بر این مصوبه نبوده است و در خصوص این مصوبه شورای عالی امنیت ملی در خصوص ممنوعیت تصویری ابلاغیه رسمی نداریم.

این سخنان در حالی است که سخنگوی قوه قضائیه در روز گذشته در توضیح این موضوع بیان داشته بود: شورای امنیت ملی دو مصوبه دارد. مصوباتی که خود شورا طرح می‌کند و مصوباتی که تأمین مصادیقش به دبیرخانه واگذار می‌شود مثل کرسنت و مراحلی از برجام. موضوع رئیس اسبق دولت نیز از این موضوعات است. این حکم دستور دادستانی است که منشأ آن از سوی دبیرخانه است. حکم‌ها همگی لازم‌الاجرا هستند و تا زمانی که دستور قضایی آنرا نقض کند و هر کسی هم که تخلفی صورت دهد قاطعانه با او برخورد می‌شود.

حال پس از تلاش حجت الاسلام دعایی برای هزینه نمودن از رهبری این بار سخنگوی وزارت ارشاد با استفاده از این جایگاه سعی بر بی اعتبار جلوه دادن حکم دادستانی و ابلاغیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را دارد که ضروری است شورای عالی امنیت ملی با اعلام دوباره این موضوع به سوء استفاده جریانات سیاسی و حاشیه سازی های اخیر برخی از مسئولین دولتی پایان دهد.


[ دوشنبه 94/9/23 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1626
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424968