NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
قدیری ابیانه با بیان اینکه عربستان در یمن علیه بشریت جنایت جنگی مرتکب می‌شود گفت: ایران باید هر کمکی می‌تواند به یمنی‌ها بکند تا بتوانند از کشورشان دفاع کرده و متجاوز را به جای خود بنشانند.

به گزارش پایگاه 598، محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفتگو با خبرنگار سیاسی «نسیم آنلاین» پیرامون حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در یمن اظهار داشت: اگر خود عربستان یا مزدورانشان سفارت ما را در یمن مورد حمله قرار دهند حمایت از حمله به منافع و مراکزعربستان به ویژه در خاک یمن یک حق منطقی خواهد بود؛عربستان در یمن علیه بشریت جنایت جنگی مرتکب می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی در همین زمینه افزود: اخیراً ملاقاتی بین تروریست‌های وهابی ایرانی با پادشاه عربستان صورت گرفته که آنها قول همه نوع همکاری را داده‌اند؛ به این ترتیب از این طریق عربستان رسماً پشتیبانی از تروریست‌ها در ایران را اعلام کرده است؛ تروریست‌هایی که دست به جنایات می‌زنند و ایران حق دارد از عملیات در مشابه در عربستان حمایت کند؛ البته این چیزی نیست که ایران خواستار آن باشد اما اگر عربستان دست از خباثت برندارد چاره‌ای جز آن باقی نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه ایران باید در صحنه دیپلماسی و در سطح منطقه ماهیت رژیم آل سعود و جنایات آن را بر ملا سازد گفت: البته کمک به مبارزان سعودی نیز به دلیل کمک آل سعود به معارضین ایرانی حق ایران است؛ ایران باید هر کمکی که  می تواند به یمنی‌ها بکند تا بتوانند از کشورشان دفاع کرده و متجاوز را به جای خود بنشانند.

کارشناس مسائل استراتژیک با تشریح لزوم اقدام دیپلماتیک برای مقابله با عربستان اظهار داشت: ایران می‌تواند بانی قطعنامه‌هایی علیه جنایات عربستان باشد اما نباید خیلی امیدوار باشیم که این قطعنامه‌ها به تصویب برسد؛ چرا که وقتی در شورای حقوق بشر سازمان علی رغم جنایات عربستان در بحرین و یمن و حمایت آنها از تروریسم در سوریه و عراق عربستان را به عنوان رئیس شورا بر می‌گزینند معلوم است که اینها چه ماهیتی دارند؛ اما این امر نباید مانع فعالیت دیپلماتیک ایران در این زمینه باشد و اینجا علاوه بر دستگاه دیپلماسی مردم هم باید وارد صحنه شوند و سعی کنند که افکار عمومی جهان را علیه آل سعود بسیج کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با مرتجع‌ترین و دایناسوری ترین حکومت در جهان مواجه هستیم. مغز کوچک، پول زیاد که البته از نظر پولی در حال فرو رفتن در معضلات عدیده‌ای است.


[ جمعه 94/10/18 ] [ 12:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 308
بازدید دیروز: 436
کل بازدیدها: 4449196