NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سایت معاند ایران وایر در مطلبی تحت عنوان «معلوم نیست چه شده که این‌ها باز به حجاب گیر داده اند؟» صدایش از سیاست تبلیغی حجاب در مترو و اثر گذاری آن درآمده است!
وحشت ضد انقلاب از تبلیغ حجاب!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سایت معاند ایران وایر در مطلبی تحت عنوان «معلوم نیست چه شده که این‌ها باز به حجاب گیر داده اند؟» صدایش از سیاست تبلیغی حجاب در مترو و اثر گذاری آن درآمده است!

بنا بر این گزارش در این مطلب آمده است که: " همین‌طور که به پوسترهای مبارزه با بدحجابی و فرهنگ سازی در زمینه حجاب که در راهروی ایستگاه مترو «میرداماد» نصب شده است... روی پوستر نوشته شده است:«بعضی مواقع ما قصد بدی نداریم ولی رفتارمان آسیب‌های غیر قابل باوری به همراه خواهد داشت. » "

به گزارش خبرنگار ما، در ادامه ایران وایر که نتوانسته خشم خود را از حجاب زنان مخفی دارد ضمن تمسخر حجاب و ارزش زن محجبه چنین نوشته است: " این پوستر بخشی از تبلیغات حجاب است که این روزها در سطح شهر دیده می‌شود. این حجم وسیع تبلیغاتی که این روزها در شهر تهران دیده می‌شود.... دولت یک بار با تاکید بر متجدد کردن زنان دست به تبلیغ زد و حالا برای فرستادن آن ها به «بهشت» تبلیغ می‌کند!!!.... اما در طی این سال‌ها، حجم نفرت از حجاب اجباری به جایی رسیده است!!..."

واکنش این سایت معاند به مجموعه‌ی پوسترهای حجاب که با کیفیت قابل قبول و ذوق هنری طراحان آن تولید شده، نشان از اثربخشی این کار دارد. و حالا این سایت سعی در ضایع کردن آن دارد و آن را ترویج حجاب اجباری قلمداد می‌کند!

به گزارش عصر امروز نگاه سایت مزبور از جنبه‌ی چگونگی مقابله‌ی جدی آن‌ها با حجاب، بسیار قابل تامل می باشد و نشانی دیگر از دورغ بزرگ دموکراسی خواهی این عناصر معلوم الحال، زیرا آنان حتی از دیدن تبلیغ حجاب که فقط تشویق است و نه به ادعای دروغ این جماعت اجبار، نیز واهمه دارند و این امر نشان از این دارد که حجاب امروز زنان ایران اسلامی چگونه این دشمنان احمق را به وحشت انداخته است و مبارزه زنان عفیف ایرانی در سنگر حجاب چقدر ارزشمند می باشد.

[ یکشنبه 94/10/27 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1892
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4416096