NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: شهیدان دیالمه و آیت، موسوی را فراماسون می دانست و بارها فریاد فراماسون بودن موسوی را در مجلس سر داد.
35 سال است که نفهمیدیم اصلاح طلبان چه چیزی را می‌خواهند اصلاح کنند

به گزارش عصرامروز به نقل از آناج، عصر دیروز یادواره ی شهید سید مجتبی نواب صفوی و فدائیان اسلام در مسجد مهدیه تبریز برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام جعفر شجونی، با با بیان اینکه تمامی عقاید و مذاهب منتظر منجی و مصلح دنیا هستند، اظهار داشت: سوسیالیست ها منجی را دست کارگر می دانند. زرتشتیان معتقدند که باید با اهورا مزدا جنگید تا زمینه ی ظهور کی قباد یا کی کابوس یا بهرام و یا شاپور فراهم شود، یهودیان منتظر یوشع بن نون هستند و مسیحیان منتظر عیسی بن مریم. 

وقتی غصه ی ترکی بلد نبودن را باید خورد 

وی با تاکید بر مشکل گشا نبودن آمریکا و انگلیس، بیان داشت: در جنگ جهانی دوم 100 میلیون را چه کسی کشت؟ 40 میلیون را چه کسی کشت؟ اروپایی ها! مونیخ با ابنیه های زیبا را، انگلیسی ها با خاک یکسان کردند. رو می خواهد که این کشور ها ایران را ناقض حقوق بشر بدانند. فرانسه یک میلیون روآندایی معترض را روی آسفالت قتل عام کرد! من مادری داشتم که ترک زبان بود، از خیابان یک بچه ی تبریزی رها شده را به خانه آورد و بزرگش کرد و این نتیجه حکومت دموکرات ها در آذربایجان بود! لکن من غصه میخورم که چرا ترکی بلد نیستم، بلد بودن ترکی هنر میخواهد. 

مواظب آبروی رد صلاحیت شدگان باشید 

وی وجود ربا، رشوه، کم فروشی، قسم در تجارت و مذمت در خرید بعث گند شدن جامعه دانست و افزود: در زمان صدر اسلام، 4 نفر دردمند اسلام بودند: حضرت علی علیه السلام، حمزه، جعفر ابن طیار و عبید ابن حارص. نواب و یارانش هم از همین نوع دردمند بودند، امروز هم اگر دلسوز انقلاب نباشیم، انقلاب را از دست می دهیم. 

عضو جامعه روحانیت مبارز، یادآور شد: حضرت آقا با انقلابی دانستن خود به همگان دردمند بودنشان را اثبات کرد. یکی از این مصداق ها آبروی مومن است. آبروی مومن از کعبه والاتر است، چرا که خدا داخل کعبه نیست ولی در قلب مومن می باشد. در رد صلاحیت ها هم خیلی باید مواظب آبروی رد شدگان باشیم. 

کندرو ها من را تندرو میدانند! 

وی با اشاره به اقدامات رژیم پهلوی گفت: در مملکتی که زمانی بسم الله گفتن در مراسم ممنوع بود، الان 10 میلیون حافظ قرآن دارد و زمانی در صدا و سیما قرآن پخش میشود بسیار خشنود می شوم. هویدا 13 وزیر بهایی در کابینه اش داشت. فرح رو پارسا ده ها دختر را میفروخت که اعدام شد. دراین کشور 500 نفر برای چادر کشته شدند، 24 هزار نفر برای مسائل سیاسی اعدام شدند. برخی ها که من را تند رو میدانند، لابد خودشان کندرو هستند که کار من را تندروی میدانند. 

دینامیکی بودن حرکت امام و انقلاب 

حجت الاسلام شجونی با انتقاد از طرفداران فعلی پهلوی گفت: نفوذ امام طوری بود که فرد آفریقایی که اسمش عمر بود، اسم بچه های خود را خمینی، خامنه ای، بهشتی و مطهری نامید. در فرانکفورت، پدر و پسر برای تصاحب عکس حضرت امام باهم دعوا می کردند. نفوذ امام مکانیکی و دست خودش نبود، بلکه دینامیکی انقلاب را عبور داد. 

وی اضافه کرد: تا زمانی که پرونده های رذیلانه ی رژیم پهلوی را نخوانید، متوجه این رژیم نخواهید شد. من قاچاقی زنده ام و اگر جای خود راحت و ساکن نیستم به خاطر شکنجه ها می باشد؛ این چشمان خیلی چیز ها را دیده است و شاهد بوده است. 

اصلاحات چه چیز را می خواهد اصلاح کنند؟! 

وی با زیر سوال قرار دادن طیف اصلاحات، ادامه داد: ما 35 سال است که نفهمیدیم که این اصلاح طلبان چه چیز را میخواهند اصلاح کنند و هنوز هم بیان واضحی از اصلاحات مورد هدفشان نکرده اند. من سه گروه را مرتد سیاسی میدانم و همه جا هم میگویم، نهضت آزادی، جبهه ملی و اصلاحات. چرا که برای انقلاب نه ترور شده اند نه شهید داده اند. 

شهیدان آیت و دیالمه فراماسون بودن موسوی را می دانستند 

عضو سابق فدائیان اسلام اذعان داشت: زمانی 4 نفر مورد نظر برای ترور بودند که یک از آنها من و دیگری دکتر حسن آیت بود. موسوی می خواست نخست وزیر شود و هاشمی هم حمایتش می کرد. شهید دیالمه و آیت، موسوی را فراماسون می دانست و بارها فریاد فراماسون بودن موسوی را در مجلس سر داد. قرار بود فردای آن روز اسناد را رو کند. ما هم منتظر بودیم، از خانه اش متوجه عبور مرور موتورسیکلت های مشکوک شده بودند ولی اصرار داشتند که این پرونده ها را امروز در مجلس رو کند. وقتی با پیکان خود از خانه خرج شد، نه به ضرب دو سه گلوله، بلکه با 65 گلوله شهید شد که بعدا 4 نفر با عنوان دوستان دکتر و نیروی اطلاعاتی، پرونده ها را از همسر ایشان گرفتند و خبری از آن پرونده ها نشد. باید خیلی مواظب نفوذ باشیم. 

امام فروشی در فتنه 88 

وی در پایان با اشاره به فتنه 88 و نقش ولایت فقیه بعد از غیبت خاطرنشان کرد: حسین همدانی میگفت که 830 نفر معلول و جانباز در فتنه 88 پدید آمد. در فتنه ی 88 امام فروشی و شهید فروشی کردند. در همان روز برخی ها در جماران جمع شدند و گفتند که ما زمان امام هم معنی لایت فقیه را ندانستیم. ولایت فقیه که فردی مثل فتحعلی شاه هم هم به آن اعتقاد داشت. 

[ دوشنبه 94/10/28 ] [ 5:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450227