NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حسین مرعشی برادر خانم هاشمی رفسنجانی و رییس کارگروه استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در موضعی عجیب و به دروغ اظهار داشته است که در تهران فقط 4 کاندیدای اصلاح طلب تایید صلاحیت شده است که نشان می دهد رمز آشوب این جماعت در این مرحله عدم تایید صلاحیت ها می باشد که کلید آن در اولین جلسه این نهاد اصلاح طلب نواخته شده است.
اصلاح طلبان در پی فتنه ای جدید
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز با پایان یافتن مهلت قانونی هیاتهای نظارت برای تایید صلاحیت نامزدها و اعلام اسامی کسانی که صلاحیت آنان احراز نشده است هجمه و فتنه اصلاح طلبان به شورای نگهبان و آغاز یک فتنه بزرگتر در کشور دستور کار این عناصر افراطی قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش نگاه هیاتهای نظارت که بدون دیدگاه سیاسی در این خصوص بوده و در حالی که برخی اصولگرایان شاخص را نیز رد صلاحیت کرده است عدم پایبندی اصلاح طلبان به این مقوله و ورود آنان به فاز تقابل نشان از عدم قانون پذیری این عناصر دارد.

به گزارش خبرنگار ما شب گذشته که جلسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان برگزار شده بود متاسفانه مواضع عجیب برخی از این افراد گویای نیت پلید آنان برای آینده می باشد که هوشیاری دستگاههای مربوطه برای مقابله با این عناصر را می طلبد.

 به عنوان مثال حسین مرعشی برادر خانم هاشمی رفسنجانی و رییس کارگروه استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در موضعی عجیب و به دروغ اظهار داشته است که در تهران فقط 4 کاندیدای اصلاح طلب تایید صلاحیت شده است که نشان می دهد رمز آشوب این جماعت در این مرحله عدم تایید صلاحیت ها می باشد که کلید آن در اولین جلسه این نهاد اصلاح طلب نواخته شده است.

اما نکته مهمتر این بود که آنان سعی در تحریک رییس جمهور برای مقابله با نهادهای قانونی را داشتند. در این خصوص اعلام داشتند که این شورا از ریاست محترم جمهوری خواستار ایفای وظایف در پاسداری از قانون اساسی شد!! ولی ابراز نداشتند که چرا خود در مقابل یک نهاد قانونی که قانون را سرلوحه خویش قرار داده و اعمال نموده ایستاده گی می نمایند.

به گزارش عصر امروز بارها بیان نموده بودیم که همه باید تابع قانون باشند و برای اعتراض های خود چارچوب قانون را رعایت نمایند نه اینکه هرجا رعایت قانون به صلاح بود آن را قبول و در غیر این صورت با آن به مقابله برخیزند که در این صورت مصداق منافق برای این افراد کوچکترین عنوان می تواند باشد.

لذا باید مردم ضمن حفظ هوشیاری خود و دفاع از تصمیمات قانونی مراجع ذیصلاح راه اقدامات عناصر خودسر و تندروی افراطی در اصلاح طلبان را برای زیر پا گذاشتن قانون ببندند.

[ دوشنبه 94/10/28 ] [ 5:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450254