NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سازمان تنظیم مقررات پخش رادیو و تلویزیونی انگلیس (آفکام-Ofcom) در حمایت از رژیم صهیونیستی،شبکه "پرس تی وی" را به عدم رعایت گزارش دهی بی طرفانه در پوشش خبری حمله این رژیم به کاروان آزادی غزه متهم کرد.
به گزارش ایرنا، الشرق الاوسط روز چهارشنبه افزود: نهاد نظارتی آفکام که عملکرد رسانه ها را بررسی می‏کند،ناراحتی انگلیس از افشاگری پرس‌تی‌وی علیه اسرائیل مدعی شد که شبکه انگلیسی زبان ایران "پرس تی وی" اصول بی طرفی را نقض کرده است.
این نهاد طرفدار صهیونیست ها با اشاره به یک قسمت از برنامه "فلسطین را به یاد بیاورید" و بررسی حادثه کاروان آزادی از سوی مجری برنامه با میهمانان و برخی فعالان حاضر در هیات امدادرسانی به غزه، ادعا کرد که اظهارات "لورین بوث" مجری برنامه و میهمانان آن به شدت ضد اسرائیلی بوده است.
به گفته آفکام این برنامه با پخش یک سرود ضد اسرائیلی و درحمایت از فلسطین آغاز شد و مجری و میهمانان مدام از عملکرد دولت رژیم صهیونیستی و ارتش آن انتقاد می کردند.
این نهاد انگلیسی به برخی اظهارات مجری برنامه اشاره کرد که گفته بود: اسرائیلی ها جنایت بزرگی را در حق غیر نظامیان بی گناه مرتکب شدند، در حالی که این افراد تنها برای محاصره شدگان نوار غزه کمک هایی را حمل می کردند.
بوث همچنین گفته بود: کاملا واضح بود که این حمله وحشیانه بر ضد غیر نظامیان صورت گرفته زیرا درست در زمانی که ترکیه شهروندان شهید خود یعنی مردان و زنان شجاع حاضر در کاروان را به خاک می سپرد، افکار عمومی جهان بر خلاف تبلیغات اسرائیلی ها، بر ضد این رژیم برآشفت.
به گفته آفکام، "یوسف الحلو" خبرنگار پرس تی وی نیز گفته بود که دزدی دریایی اسرائیل در آبهای دریای مدیترانه با قتل عام به پایان رسید.
در حمله رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی (کشتی های حامل مواد غذایی و دارویی برای مردم در محاصره غزه در 10 خرداد ماه گذشته 9 نفر شهید و شمار زیادی مجروح شدند.

[ پنج شنبه 89/5/14 ] [ 8:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 445
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450520