NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛
بی بی سی فارسی به عنوان بنگاه خبر پراکنی انگلستان که طی روزهای گذشته به پوشش اخبار رد صلاحیت‌شدگان پرداخته بود؛ لیست خبرگان آقای هاشمی را درکانال تلگرامی خود منتشر و به نوعی مورد حمایت قرار داد.
گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهبم. 

* تبلیغ لیست خبرگان آقای هاشمی درکانال bbc فارسی

بی بی سی فارسی به عنوان بنگاه خبری انگلستان که طی روزهای گذشته به پوشش اخبار رد صلاحیت‌شدگان پرداخته بود؛ لیست خبرگان آقای هاشمی را درکانال تلگرامی خود منتشر کرد.

رصد کانال‌های تلگرامی

* لیست 20 نفره!

کانال های تلگرامی درباره بخشی از لیست نهایی اصلاح طلبان خبر دادند و نوشتند: فقط 20 نفر از لیست اصلاح طلبان قطعی شد.

رصد کانال‌های تلگرامی

* شرکت در انتخابات کفر است!

داعش جزوه ای فارسی درباره کفر بودن شرکت درانتخابات در فضای مجازی و به خصوص در کانال های تلگرامی منتشرکرد و نوشت: شرکت در انتخابات کفر است!

رصد کانال‌های تلگرامی

* جامعه دوباره تحمل دعوا های مجلس ششم را دارد؟!

کانال های تلگرامی با راه اندازی کمپینی تصاویر زیادی تحت عنوان "من به لیست واحد رای می دهم تا مجلس ششم تکرار نشود" را منتشر کردند.
تصویر زیر نمونه‌ای از جمله تصاویر این کمپین است که مربوط به صحبت های یکی از سران فتنه 88 و رئیس مجلس ششم می باشد.

رصد کانال‌های تلگرامی

* «پایش» ویژه انتخابات روی آنتن می‌رود

کانال های تلگرامی خبر از آغاز برنامه تلویزیونی «پایش» با موضوع انتخابات مجلس بعد از سریال شبانگاهی دادند.
محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس مهمان امشب پایش ضمن معرفی وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس، صحنه سیاسی و اقتصادی انتخابات را تحلیل می کند. 

* جزئیات ملاقات حسن خمینی با یکی از فقهای شورای نگهبان

برخی کانال‌های تلگرامی خبر از جزئیات دیدار آقای سیدحسن خمینی با آقای یزدی را منتشر کردند, آقای حسن خمینی در هفته گذشته دیداری با آیت الله یزدی عضو فقهای شورای نگهبان داشته است. در دیدار وی بخشی از دلایل ردصلاحیت خود را آیت الله یزدی جویا می شود که این عضو شورای نگهبان توضیحاتی به وی ارایه می کند.
آیت الله یزدی بعد از توضیحاتش مفصلش تأکید می‌کند که «به هیچ وجه مسائلی به جز مسائل علمی چیز دیگری مطرح نبوده و نیست.»
گفته می شود این دیدار کاملا در فضای عاطفی و همراه با بیان کلمات محبت آمیز برگزار شده است.

* تبلیغات حامیان احمدی نژاد برای کوچک زاده

کانال تلگرامی دولت بهار که منتسب به حامیان محمود احمدی نژاد می شود با انتشار تصاویر مهدی کوچک زاده به تبلیغ این کاندیدا پرداخته اند؛ مهدی کوچک زاده از جمله نمایندگان مجلس نهم می باشد که در لیست واحد اصولگرایان قرار نگرفت و می خواهد به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کند و قصد انصراف ندارد.

از تبلیغ لیست خبرگان هاشمی در کانال BBC تا انتشار جزوه انتخاباتی داعش در فضای مجازی +عکس

* حسینی تغییر حوزه داد

سید محمد حسینی که سابقه ی نمایندگی مردم رفسنجان در  دور پنجم مجلس شورای اسلامی را دارد پس از آنکه در لیست اصولگرایان تهران قرار نگرفت با درخواست مکرر مردم رفسنجان به این شهر رفت. وی که بر سر تعهد انتخاباتی اصولگرایان ماند نگذاشت ائتلاف اصولگرایان از بین برود.
وی در این زمینه گفت: «از ابتدا مردم رفسنجان درخواست‌های زیادی از بنده برای کاندیداتوری از این حوزه داشتند و همچنین علیرغم فعالیت‌های گسترده در تهران، چون نمی‌خواستم خارج از لیست اصولگرایان فعالیت کنم، به همین جهت حوزه انتخابیه‌ام را به رفسنجان تغییر دادم.»    

* برجام تبدیل به مجوز واردات و تقسیم رانت شده است

مهرداد بذرپاش کاندیدای اصولگرایان در این دوره از رقابت های مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت: برجام تبدیل به مجوز واردات و تقسیم رانت بین گروه‌های سیاسی شده است؛ باید عزا گرفت نه جشن!

* توزیع پول میان برخی نامزدهای انتخابات!

کانال تلگرامی "گروه خبرنگاران پایتخت" نوشت: به تازگی یک جریان خاص اقدام به توزیع پول میان برخی از نامزدهای انتخابات به ویژه در یکی از استان‌ها  کرده است.
یک منبع آگاه با ابراز نگرانی از ورود پول‌های کثیف به انتخابات مدعی پرداخت مبالغ هنگفت به برخی از نامزدهای انتخابات از طرف جریان خاص شد.

* مواضع یادگار امام؛ چالش مشترک هاشمی و سید حسن 

پرویز امینی در کانال تلگرامی خود نوشت: همانطور که پیشتر نیز بیان شده است، یادگار امام دارای انتقادات صریحی از سیاست‌های دولت سازندگی در جهتگیری اقتصادی و سیاست خارجی بود و توأمان از نقدناپذیری هاشمی و دولت وی نیز انتقاد می‌کرد.

این مواضع برای سید حسن خمینی که سرمایه اصلیش انتساب به امام و به یادگار امام به عنوان فرد درجه اول مورد اعتماد امام است، این محدودیت را ایجاد می‌کند که نمی‌تواند آن مواضع را نفی کند چرا که نفی آن، نفی سرمایه سیاسی اوست و از طرف دیگر قبول آن مواضع، وی را در برابر هاشمی قرار می‌دهد که همچنان از آن دوره حمایت می‌کند.

هاشمی نیز اگر بخواهد آن مواضع را تائید کند، خود را نفی کرده است و اگر بخواهد مواضع سید احمد آقا را رد کند، این ادعایی که خود را مدافع بیت امام می‌داند که این روزها شاه بیت مواضع او در دفاع از سید حسن خمینی است، سست می‌شود.

* برخورد با روزنامه چاپلوس؛ طبق مشی امام(ره)

حمید رسایی در کانال تلگرامی خود نوشت: براساس مشی امام روح الله(ره) وفرزندفقیدش آسیداحمدخمینی(ره)بیت امام وظیفه دارد بااین رفتارهای چاپلوسانه برخوردعلنی کند.
به نظرم فرزندان محترم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی (ره) باید نسبت به این رفتار زننده و چاپلوسانه روزنامه آفتاب یزد واکنش نشان دهند و بیش از همه، جناب سید حسن آقای خمینی چنین وظیفه ای دارند. به ویژه در پیروی از مشی پدر بزرگوارشان آقا سید احمد خمینی(ره)که در مصاحبه ای فرموده بودند: «ما منسوبین حضرت امام (ره) باید توجه داشته باشیم که فقط به علت نزدیکی با ایشان است که با ما مصاحبه می‌شود و یا به ما احترام می‌شود ... باید دقیقاً توجه کنیم که اگر امام نبودند، هرگز کسی ما را بدان صورت نمی‌شناخت تا با ما مصاحبه کند. پس مَن مَن نکنیم که ما هیچیم ... باید توجه کنیم که از انتساب (به امام خمینی) سوءاستفاده نکنیم که خلاف شرع مُبین است.» (24 فروردین 60)
خانواده محترم یادگار امام. تردید نکنید که رفتارهایی از این دست که بر خلاف مشی و سیره امام امت(ره) است، نتیجه ای جز تخریب جایگاه خانواده امام نزد مردم ندارد، پس با این رفتارهای چاپلوسانه برخورد علنی کنید.


رصد کانال‌های تلگرامی

[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 10:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450805