NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال پس از 9روز فعالیت و استقبال مناسب بازدیدکنندگان امروز به کار خود خاتمه خواهد داد.

این دوره شاید همانند دوره‌های گذشته و در همان کم و کیف روز پایانی خود را پشت سر بگذارد با این حال سعی شده که با توجه به شرایط فعلی کشور، برنامه‌های تازه‌ای را در این رویداد، عرضه و رونمایی کنند. چنانکه عرضه گسترده بازی‌های رایانه‌ای برگرفته از فرهنگ کشور همچون داستان‌های اساطیری ایران کهن، دوران دفاع مقدس و حتی جریان فتنه اخیر به خوبی در این سطح قابل مشاهده است.

اگرچه در این میان برخی بخش‌ها شاید نامرتبط با ماهیت نمایشگاه فعلی اما لازم و قابل توجه به نمایش گذاشته شده‌اند. روایت "دوران دفاع مقدس" و به خصوص جریان "فتنه اخیر" در قالب تصویر، فضاسازی، نمایش فیلم، صداها و برنامه‌هایی دیگر، مخاطبان درخور توجهی را به این بخش کشانده است.

علاوه براین، نمایشگاه حاشیه‌های دیگری را در گوشه و کنار رقم زده و در راستای فرهنگ‌سازی اقدامات دیگری را در دستور کار قرار داده؛ چنانکه در بخشی جالب توجه و در راستای محکوم کردن رژیم صهیونیستی در غرفه‌ای محصولاتی به نمایش گذاشته شده که حتی هم‌اکنون نیز در سطح کشور در حال استفاده و مصرف قرار دارد!

در این غرفه که به نام "فروشگاه شیطان" عنوان گرفته، با نمایش محصولات مرتبط با تولیدات این رژیم منحوس بر عدم استفاده از این محصولات تأکید دارد.

چنانکه در این غرفه با نمایش فتاوای محتلف از مراجع بر این امر تأکید شده است:

امام خمینی(ره): رابطه با اسرائیل و عمال آن چه رابطه تجاری و چه رابطه سیاسی حرام و مخالف اسلام است. مسلمین از استعمال امتعه اسرائیل خودداری کنند.(صحیفه نور، ج1، صفحه 1 39)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: اگر خرید و فروش این تولیدات موجب تقویت دولت حقیر و غاصب اسرائیل شده و یا در راه دشمنی با اسلام و مسلمین بکار می روند، خرید و فروش آنها برای هیچ‌کس جایز نیست و الا اشکال ندارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی: هر نوع کمک به رژیم غاصب اسرائیل حرام است.

آیت‌الله سیستانی: هیچ مسلمانی نمی‌تواند از محصولات یک کشور غیر اسلامی که در حال جنگ با مسلمین است مثل اسرائیل چیزی بخرد.

لازم به ذکر است که چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از 15 تا 24 مهرماه در مصلی تهران برپاست که امروز به کار خود پایان خواهد داد.


[ یکشنبه 89/7/25 ] [ 8:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 578
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4434421