NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یک کاندیدای زن: چرا فقط مردان می توانند 4 تا زن بگیرند/ این قوانین اسلام عین بی عدالتی است
بی حرمتی یک کاندیدای مجلس به زنان ایران:
این کاندیدای زن مورد حمایت اصلاح طلبان در سخنانی با اشاره به نابرابری های حق زن و مرد، بیان می دارد که قانون در همه جا فقط به نفع آقایان است و در ادامه با اظهاراتی عجیب می گوید که زنان هیچ حقی ندارند قانون به نفع آقایان است، حق حضانت، طلاق، صیغه و خوش گذرانی برای مرد است و حتی حق چهارتا زن رسمی هم با آقایان است مردان می توانند 4 تا زن بگیرند ولی زنان حق 4 تا شوهر ندارند!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ساختارشکنی و حمله به مقدسات دینی و اعتقادی به عادت همیشگی بسیاری از اطلاح طلبان تبدیل شده است که در سالیان گذشته بارهای بار شاهد حمله رسانه ها و شخصیت های این جریان به مقدسات و مبانی دینی و قانونی کشور بوده ایم که در همین خصوص یکی از نامزدهای زن انتخابات مجلس شورای اسلامی در یکی از استان های غربی که با نام مستقل به انتخابات ورود پیدا کرده و البته مورد حمایت اصلاح طلبان هم می باشد در اظهارات خام و فمنیستی دستورات اسلام در خصوص حقوق زن و مرد را منافی با عدالت عنوان نموده است.

این کاندیدای زن در سخنانی با اشاره به نابرابری های حق زن و مرد، بیان می دارد که قانون در همه جا فقط به نفع آقایان است و در ادامه با اظهاراتی عجیب می گوید که زنان هیچ حقی ندارند قانون به نفع آقایان است، حق حضانت، طلاق، صیغه و خوش گذرانی برای مرد است و حتی حق چهارتا زن رسمی هم با آقایان است مردان می توانند 4 تا زن بگیرند ولی ... (ادامه سخنان خارج از شئونات اخلاقی است)

او در ادامه صحبت های خود گفت که متاسفانه این موارد قوانین اسلام است ولی متاسفانه عین بی عدالتی است و خدا را خوش نمی آید! و ...

این نماینده که با آرای خود به دور دوم انتخابات رفته است با اظهارات فمنیستی خود سعی در جلب آرای زنان شهر خود دارد. اظهاراتی که نشان می دهد این فرد التزامی به اسلام و قوانین آن ندارد و به آسانی آنها را زیر سوال می برد. 

دیروز نیز مصاحبه ای از یکی از راهیافتگان به دهمین مجلس شورای اسلامی از تهران و عضو لیست امید با رسانه ای خارجی در رسانه ها منتشر شد که در اظهاراتی عجیب از اختیاری شدن حجاب در راستای پیشرفت و توسعه کشور سخن گفت. هر چند که این اظهارات ساختار شکنانه در روز بعد با توجیه این کاندیدای انتخابات رو به رو شد. 

لازم به ذکر است که فایل صوتی سخنان کامل این کاندیدای زن موجود می باشد که به علت حفظ حرمت خانواده ایشان منتشر نمی گردد و در صورت لزوم در اختیار هیات نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان قرار داده خواهد شد.

[ چهارشنبه 94/12/12 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 5686
بازدید دیروز: 617
کل بازدیدها: 4463009