NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
چندی پیش در خبرها آمده بود که عربستان سعودی مرکزی بنام الخلیج برای مطالعات درباره ایران در ریاض تاسیس کرده است.
ظاهرا حماقت های عربستان تمامی ندارد!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز چندی پیش در خبرها آمده بود که عربستان سعودی مرکزی بنام الخلیج برای مطالعات درباره ایران در ریاض تاسیس کرده است.

بنا بر این گزارش محمد السلمی که ریاست این مرکز را برعهده دارد اظهار داشته است که این مرکز بر مسایل مربوط به ایران با ارائه مطالعات و گزارش های راهبردی و برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران علاقمند به مسایل ایران متمرکز خواهد شد. 

وی روزنامه نگاری سعودی است که تا حدودی به زبان فارسی تسلط دارد و مجری برنامه هفتگی «همسایه» شبکه الاخباریه سعودی است. 

همچنین چندی پیش نیز در خبرها آمده بود که عربستان به دنبال راه اندازی شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان برای ارتباط با ایرانیان و فارسی زبانان است. وبسایت شبکه سعودی العربیه یا بهتر است بگوییم "العبریه" نیز بخش فارسی زبان خود را پیش از این راه اندای کرده بود. 

به گزارش خبرنگار ما این وبسایت و بطور کلی شبکه العربیه با استفاده از برخی خبرنگاران عرب که سابقه فعالیت در ایران را دارند و با مسائل ایران از نزدیک آشنا هستند وظیفه تامین خوراک تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی و نیز عملیات روانی علیه منافع ملی ایران در منطقه را دارند. 

لذا بجاست تا دستگاه وزارت امور خارجه با هماهنگی و همفکری نهادهای مرتبط و با بررسی دقیق این رویکرد عربستان در مواجهه با ایران که با هزینه های سرسام آور بعضا توفیقاتی نیز به دست می آورد ( مانند آنچه در قضیه هتل تارا در مهاباد انجام داد) راهکاری برای مقابله مناسب و در خور، بمنظور اقدام متقابل و همچنین خنثی سازی عملیات رسانه ای این دشمن منطقه ای طراحی و اجرا نماید.

[ دوشنبه 94/12/24 ] [ 7:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 369
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4434212