NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سحام نیوز" در مطلبی با "محبوب" خواندن این خواننده حامی تروریست‌ها، به بیان زندگی‌نامه او پرداخته و مرگ او را "تاسف‌بار" دانسته است!

به گزارش شبکه ایران، سایت رسمی یکی از سران فتنه 88، بطور رسمی به حمایت از آوازخوان فاسد گروهک تروریستی منافقین پرداخت.

"سحام نیوز" در مطلبی با "محبوب" خواندن این خواننده حامی تروریست‌ها، به بیان زندگی‌نامه او پرداخته و مرگ او را "تاسف‌بار" دانسته است!

این اقدام معنادار سایت رسمی مهدی کروبی درحالی صورت گرفته که این خواننده ضدانقلاب اوایل دهه 70 از ایران خارج و به کشور فرانسه که به عنوان پایگاه منافقین شناخته می‌شود، پناهنده شد.

وی در سال‌های آغازین زندگی خود در فرانسه، به هواداری از گروهک تروریستی منافقین پرداخت و به دعوت آن‌ها و با هدف کسب درآمد کنسرت‌هایی را به نفع آن‌ها برگزار کرد.

گفتنی است ارتباط و حمایت دوطرفه سران جریان فتنه 88 با گروهک‌های تروریستی تقریبا هیچ گاه به صراحت انکار و تکذیب نشده و سران فتنه همواره کوشیده‌اند که از هر راهی به طرفداران خود حتی از میان گروهک های تروریستی و منافقین اضافه کنند.

این رویکرد با توجه به اسناد و مدارکی که در این زمینه منتشر شده، نگاه ناظران را به ارتباط جریان فتنه با منافقین بیشتر از گذشته جلب کرده است. همچنین حمایت های تلویحی و گاه آشکار جریان فتنه از گروهک‌های تروریستی نظیر پژاک، کومله و ریگی و به عکس و همکاری میان این گروهک‌ها برای تقابل با جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از مسائلی است که زمینه‌ساز شفاف شدن ماهیت اصلی این جریان شده است؛ ماهیتی که در ابتدا تلاش شد تا به عنوان یک جریان خیرخواه و درون نظام معرفی گردد.


[ دوشنبه 89/7/26 ] [ 7:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 3097
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4429235