NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ابطال آرای خانم خالقی در اصفهان باعث شده است تا مدعیان قانونمداری یکبار دیگر در بوته آزمایش قرار بگیرند و ثابت نمایند که عمل به قانون در قاموس این افراد همچون باد هوا! فقط حرفی است که از دهان جماعت اصلاح طلب خارج می شود
آقای موسوی لاری با این قانون دانی وزارت می کردید!
 ابطال آرای خانم خالقی در اصفهان باعث شده است تا مدعیان قانونمداری یکبار دیگر در بوته آزمایش قرار بگیرند و ثابت نمایند که عمل به قانون در قاموس این افراد همچون باد هوا! فقط حرفی است که از دهان جماعت اصلاح طلب خارج می شود و چیزی بیش از این نمی باشد.
 
بنا بر این گزارش در خصوص اتفاقات حوزه انتخابیه اصفهان و باطل شدن آرای خانم خالقی، طبق قانون اساسی آنکه باید نظر بدهد شورای محترم نگهبان است که با نظارت استصوابی خود به این مهم عمل می نماید و جوسازی وزیر کشور جاهل به قانون اساسی دولا اصلاحات نیز، دردی از این جماعت دروغگو دوا نمی کند.

به گزارش خبرنگار ما سایت های معاند اظهارات موسوی لاری وزیر کشور محمد خاتمی فتنه گر را چنین با آب و تاب بازتاب داده اند که مروری بر برخی از اظهارات وی خالی از لطف نیست:

**بعد از برگزاری انتخابات و تأیید صحت انتخابات، اگر کاندیدایی مشکلی داشته باشد، شورای نگهبان یا هیأت‌های نظارت و اجرائی نمی‌توانند ورود پیدا کرده و رسیدگی کنند.
**وزارت کشور باید طبق وظایف قانونی خود اعتبارنامه همه منتخبان و از جمله ایشان (خانم خالقی) را به مجلس بفرستد. 
**مگر می‌شود در صندوقی که در کنار نام ایشان، نام پنج نامزد دیگر نوشته شده است، رأی عده‌ای سالم و رأی یک نفر را باطل اعلام کرد. 
**اصلا بحث فراتر از موضوع خانم خالقی است. موضوع این است که بعد از برگزاری انتخابات نمی‌شود آرای فردی را باطل کرد.

به گزارش عصر امروز در خصوص اظهارات این وزیر نا آشنا به قانون باید عرض کرد که:

1- همانطور که وی اعتراف کرده باید ابتدا صحت انتخابات تایید شود و بعد تازه ببینیم که قانون در خصوص مابقی اظهارات وی چه می گوید ولی باید گفت در جریان بررسی صحت انتخابات حوزه اصفهان آرای این خانم باطل شده و این هم طبق قانون بر عهده شورای محترم نگهبان می باشد.

2- باز طبق قانون اساسی فقط اعتبار نامه کسانی توسط وزارت کشور صادر می شود که انتخاب آنان به تایید شورای محترم نگهبان رسیده باشد و بدین ترتیب اعتبار نامه شخص مورد نظر بخاطر عدم تایید قانونا نمی تواند توسط وزارت کشور صادر شود و این بر خلاف قانون اساسی می باشد.

3- اینکه گفته اید مگر می شود نام فردی در صندوقی که پنج نفر دیگر درآمده است باطل شود باید گفت که چرا نمی شود؟ اگر به عنوان مثال بر فرض ثابت شود که یک فرد با خریدن آرا رای آورده است قانون آرای وی را باطل می نماید نه آرای سایرین را که خود این گواهی بر این مدعاست که متاسفانه معلوم است هنوز از قانون چیزی نمی دانید و به این راحتی نهاد شورای نگهبان قانون اساسی را زیر سئوال می برید.

4- و باز باید گفت بعد از برگزاری انتخابات به انحاء مختلف که در قانون پیش بینی شده است می توان آرای یک فرد یا یک حوزه را باطل کرد و بر این اساس اصلا بحث تایید صحت انتخابات مطرح می شود که این هم نشانی از بی سوادی شما در خصوص بندهای قانون اساسی می باشد.

[ دوشنبه 95/1/16 ] [ 10:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7593
بازدید دیروز: 617
کل بازدیدها: 4464916