NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حسین قدیانی

مرداد ??

متن “دکتر! نگذار رای ما را به تو “وتو” کنند”، در تعدادی از روزنامه ها و سایتهای خبری و وبلاگهای شما عزیزان بازتاب داده شد. عده ای اما از ظن خود یار این متن شدند و تنها بخشهایی از مطلب را منعکس کردند که با دیدگاه های شان سازگار بود. از آنجایی که برخی سایتهای وابسته به خواص بی بصیرت در این کار نه فقط غرض که مرض هم داشتند و از آنجایی که ایشان عمدتا در حال آب کشیدن حتی جانماز به سر می برند به این مثلا خودی ها عرض می کنم که راضی نیستم مطالب مرا به شکل ناقص، ولو با جابجایی حتی یک کلمه، چه رسد به تعویض تیتر، در سایتهای ناساز و بی اندام خود کار کنید. پوشش ناقص متن مزبور را از سایت خود بردارید و الا مشمول این نارضایتی خواهید شد اما اگر از پس جواب خداوند در روز محشر بر می آیید، حتما به این کار خود ادامه دهید و اما چند نکته:

  • هنوز هم یک موی سر احمدی نژاد را ولو با وجود مشایی، به کل دنیای گند و متعفن خواص بی بصیرت نمی دهم ولی بدون وجود مشایی، یک ذره از خاک کفش رئیس جمهور عزیز را به این افراد آلوده به دنیا نمی دهم.
  • به نظر من مشایی همان اندازه بی بصیرت است که قالیباف و رضایی و لاریجانی و مسیح مهاجری و علی مطهری و …
  • هنوز هم اصلی ترین و متعصب ترین هواداران دکتر احمدی نژاد، همان کسانی هستند که برای روی کار آمدن ایشان، بی هیچ مزد و منتی از شب و روز خود گذشتند و امروز البته منتقد مشایی اند. به دیگر سخن؛ اتفاقا کسانی که به مشایی به خاطر اشتباهاتش و نه چیزهای دروغ و آبکی، خرده گرفته اند، هنوز هم مهمترین هواداران رئیس جمهور محبوب و مردمی اند.
  • و اما به راستی چه باید کرد؟ فعلا بهتر است به چه باید گفت، بپردازیم؛

?-    مشایی مسئله درجه اول ما نیست. اصلا این موضوع، اینقدرها مهم نیست. مشایی، فعلا یک خطاست و اگر این خطا تبدیل به خط شود، چو فردا شود فکر فردا کنیم. ما در پر کردن دندان عقل، چیزی که زیاد داریم دندان پزشک اما در درآوردن دندان لق، چیزی که زیاد داریم انبر!

?-    نوشتن همه خطاهای یک گروه به پای رئیس جمهور، نه منطقی و نه شرعی است. ولو آنکه دکتر به یک فرد یا یک گروه اعتماد بیش از حد داشته باشد، نمی توان و نباید همه رفتار و گفتار ایشان را به پای خادم ملت نوشت.

?-    عدم اشاره به خوبی های منحصر به فرد این دولت مردمی و شخص رئیس جمهور محترم، مصداق بارز کفران نعمت است. دولت عدالت محور اگر یک مشایی دارد اما هزاران مدیر مردمی دارد.

?-    و در نهایت رئیس جمهوری که از وزرایش پیمان ولایت و عهد مصداق آن یعنی رهبر عزیزمان را گرفته و ایشان را قسم به ایستادگی پای پرچم “آقا” داده است، قطعا خوابهای پریشان را آشفته خواهد کرد. سخنان دیروز خادم ملت و محبوب قلوب پابرهنه ها در دیار شیخ الرئیس دگر بار نشان داد که رئیس جمهور ما ستاره پر نور حضرت ماه است و بی شک عمار یار. اغیار به اندازه کافی دارند این عمار را می زنند، پس ما اگر یک بار احمدی نژاد را نقد می کنیم، بار تمجید از خادم ملت را خودمان هم بر دوش می کشیم تا رئیس جمهور بهتر از قبل بداند که ما هم مثل اهالی همدان مثل آن پیرزن کمر قوز کرده لیف فروش، قدردان روز و شب کار کردنهای دولت خدمتگزار هستیم. فرق دارند؛ دولتمردانی که می خواستند فقرا را، پابرهنگان خمینی را به بهانه توسعه و اصلاحات، از صحنه محو کنند، با ملتمردانی که همسفره فقرا هستند و به فکر سهام عدالت. خسته نباشی دکتر. ما ممنون خدمات دولت شما در همدان و جای جای ایران هم هستیم. حالا سایت فلان و خبرگزاری بهمان برود “سوت” بزند!


[ پنج شنبه 89/5/14 ] [ 9:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 603
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450678