NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در روایتى آمده است: هنگام نزول باران دعا مستجاب مى‏‌گردد.
«اَلحَمدُ للَّهِ الّذی یُنَزِّلُ الغَیثَ مِنَ السَّماء، وَ یَنشُرُ رَحمَتَهُ لِعِبادِهِ. اللّهمَّ لَکَ الحَمدُ عَدَدَ کُلّ قَطرَةٍ نَزَلَت مِنَ السَّماءِ مُنذُ کانَت، وَ عَدَدَ کُلّ قَطرَةٍ تنزِلُ مِنها ما دامَت، اللّهمّ اجعَلها صیّباً هیّناً، وَ غَیثاً نافِعاً، وَ مَطَراً مُوافقاً، مُبارکاً فی أوَلِهِ وَ آخِرِهِ، وَ بدءَهُ وَ عاقِبَتَهُ وَ مَهبِطَهُ وَ مَجراهُ، وَ مغیظهُ وَ مَسیلَهُ وَ مُستَقَرَّهُ، وَ ما ینشأُ عَلَیهِ وَ ما یُنبِتُ بِهِ، و اجعَلهُ سَبَباً لِلأمنِ وَ العافیَةِ. بِرَحمَتِکَ یا أرحَم الرّاحِمینَ».
 
«هر ستایشى مخصوص خداوندى است که باران را از آسمان نازل کرده و رحمتش را بر مردم مى‏‌گستراند. خداوندا! سپاس تو را به تعداد هر قطره باران که از ابتدا تا کنون نازل شده و به تعداد هر قطره که در آینده از آسمان نازل خواهد شد.
خداوندا! این بارش را فراوان و گوارا و بارانى سودمند و مناسب قرار ده، برکت را در اول و آخر آن، آغاز و انجامش، محل نزول و محل جریانش، و محل فرو رفتن آن و محل گرد آمدنش، و آنچه بر آن مى‏‌روید و به وسیله آن رشد مى‌‏کند، قرار ده. و آن را به سبب رحمت خود موجب امنیت و تندرستى و فرجام نیک قرار ده، اى مهربانترین مهربانان».
در روایتى آمده است: هنگام نزول باران دعا مستجاب مى‏‌گردد.
 
#فضل_بن_حسن_طبرسی
#الآداب_الدینیة_للخزانة_المعینیة
#احمد_عابدى
#نشر_زائر
ص 255.
 

منبع: @Ab_o_Atash

[ جمعه 95/1/27 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 181
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450256