NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
علی جنتی عصر جمعه با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران حاضر و به سئوالات آنان پاسخ گفت.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا،وی در خصوص حضور رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب افزود: حضور ایشان در این نمایشگاه همه ساله موجب دلگرمی و تشویق همگان به کتاب و کتابخوانی است.

** خواسته های وزارت ارشاد در نمایشگاه مهیا شده

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سئوال که خواسته های وزارت ارشاد در نمایشگاه امسال مهیا شده، گفت: انصافاً شهرداری تهران و مجموعه کارکنان آن با تمام نیرو و امکانات همکاری لازم را مبذول داشته و عمده آنچه را که می خواستیم، فراهم کردند.

به گفته وی، سالن ها، راه اندازی مترو، محوطه سازی، ایجاد سالن های سرپوشیده و حتی خرید برخی امکانات از خارج کشور از جمله این موارد به شمار می آید.

** مشکل عمده ای در نمایشگاه نداریم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مشکلاتی که در نمایشگاه به چشم می خورد، اظهار داشت: به جز قطعی مقطعی برق که آن هم برطرف شده، مشکل عمده ای در نمایشگاه امسال نداریم.

جنتی افزود: مقداری در ورودی ها و خروجی های مترو مشکلاتی وجود داشت؛ آن هم به خاطر این است که عده ای نمی دانند چند ورودی به نمایشگاه تعبیه شده و از طرفی هم برخی راه های رسیدن به غرفه ها را قبل از ورود مطالعه نکرده و لذا در برخی مبادی تراکم جمعیت وجود دارد.

بر اساس گفته وی، به هر جهت وجود مشکلات کوچک در نمایشگاه امسال که برای نخستین بار آن هم در محلی جدید که تجربه قبلی نداشته برگزار می شود، امری بدیهی است؛ به عنوان مثال اگر شخصی خانه ای جدید بخرد که نوساز باشد تا این خانه به حالت استفاده مفید در آید مشکلات کوچکی در آن دیده می شود؛ لذا در این نمایشگاه نیز تمام امکانات برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در نظر گرفته شده است.

[ شنبه 95/2/18 ] [ 12:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450835