NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
"آرمان" دوست ندارد دیگر "روابط عمومی خانوادگی" باشد!
واکنش جالب روزنامه خانوادگی هاشمی به افتضاح جدید فائزه/ منتقدین خیلی مقصرند!!
روزنامه قرار نیست در برابر قبح شکنی مذهبی از یکی از شخصیت های موثر در جریان اصلاحات و رییس تشخیص مصلحت نظام نقدی بنویسد؛ بلکه قرار است همچنان روابط عمومی خانواده ...
واکنش جالب روزنامه خانوادگی هاشمی به افتضاح جدید فائزه/ منتقدین خیلی مقصرند!!
شاید برای اهالی رسانه بیش از هر طیف دیگری واکنش یک رسانه که مشهور به روابط عمومی خانواده هاشمی رفسنجانی است درباره افتضاح جدید فائزه هاشمی جالب توجه بوده باشد.

اینکه روزنامه آرمان در ماجرای دیدار فائزه با یکی از سرکرده های فرقه ضاله بهاییت چگونه گزارشی تهیه کند که هم هاشمی رفسنجانی (پدر) وجهه اش حفظ بشود و هم فائژه آسیب کمتری ببیند و هم آرمان مورد تمسخر قرار نگیرد و هم به منتقدین دوباره تاخته شود و هم مخاطبین با دادن آدرس غلط اصل ماجرا را چندان نقادانه نگاه نکنند، قطعا نیازمند یک شاهکار رسانه ای می باشد!

اما روزنامه آرمان با فاصله گرفتن از رویکردهای یک رسانه حرفه ای در حد یک روابط عمومی خانوادگی تنزل یافته؛ البته در این امتحان ظاهرا سربلند بیرون آمده است؛ زیرا تنها روزنامه آرمان است که خبر افتضاح فائزه هاشمی و واکنش پدرش را به این اقدام  تنها در چند خط اول یک گزارش می تواند بیاورد و بقیه گزارش را کاملا به هجمه به منتقدین دیدار با فرقه ضاله بهاییت بپردازد!

این روزنامه در گزارشی بدون حتی نوشتن چند خط کوتاه نقد در برابر قبح شکنی مذهبی فائزه هاشمی با بهاییان، با حمله به منتقدین این قبح شکنی کم سابقه می نویسد: "برای هیاهو و هوچی‌گری سوژه کم نمی‌آورند و اگر هم بهانه‌ای نباشد در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تولید می‌کنند. شاید برخی ادعاهای آنان درست باشد اما وقتی با سیاست مخلوط و به ابزار انتقام تبدیل می‌شود نتیجه عکس در اذهان عمومی خواهد داشت. اخیرا تصویری از فائزه هاشمی در کنار چند خانم و آقا منتشر شده که یکی از آنها فریبا کمال‌آبادی، از رهبران زندانی جامعه بهایی است که به نوشته سایت های خبری به تازگی به مرخصی آمده است. درست است که ارتباط با افراد بهایی در کشور مسلمان امری مذموم و ناپسند است اما اینکه تصاویر این دیدار به سرعت در شبکه‌های مجازی منتشر شود هم چندان کار پذیرفته شده‌ای نیست و تاکید کردن بر اینکه عکس فائزه هاشمی در این دیدار ابتدا از سوی شبکه‌های ضدانقلاب منتشر شده و پس از آن سایت های خبری مدعی دیانت و اخلاق اقدام به انتشار آن کردند گویی فراموش کرده بودند که امام صادق(ع) از قول پیامبر خدا (ص) نقل می‌کند: «هر کس خبر گناه زشتی را به گوش همگان برساند، مانند آغازگر آن کار زشت است."

روزنامه آرمان در ادامه بی منطقی و البته گزارش بامزه خود می نویسد: "انتشار خبر و دیدار فائزه هاشمی با کمال آبادی برای دلواپسان دارای نفع هم بود و به نظر می‌رسد بیشترین دلیل انتشار آن در شبکه‌های مجازی به همین موضوع بازگردد که آنها درصدد انتقام از اعتدالیون در ازای شکستی بودند که پس از خرداد 92 در اسفند 94 متحمل شده و با «نه» بزرگ ملت مواجه شدند. معمولا کوتاه قدهای سیاسی که درصدد قدکشیدن از مسیر هجمه به بزرگان هستند بدون مطالعه آنچه در منش و قاموس این بزرگان تعریف شده است اقدامات سطحی را در ذهن خود ترسیم می‌کنند و سپس بر آن مبنا سخن می‌گویند و البته مایه تعجب است که برخی که دارای تجربه بیشتری هستند هم این مسیر را به شکل دیگری طی می‌کنند، مثلا حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی مهر، عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم بدون در نظر گرفتن اهداف رسانه‌ای که با آن سخن می‌گوید درباره دیدار فائزه هاشمی با کمال آبادی به فارس گفته است: « به طور قطع باید با افرادی که با این گروه‌ها در ارتباط هستند یا سعی دارند تا شأنی برای آنها ایجاد کنند برخورد جدی شود. آقای هاشمی‌رفسنجانی باید به صراحت در برابر افتضاحی که فائزه هاشمی به بار آورده است اعلام موضع کند"

اما یکبار دیگر باید تکرار کرد چرا روزنامه آرمان حتی چند خطی کوتاه هم در نقد اقدام خلاف مذهب مردم شیعه و مسلمان ایران توسط فائزه هاشمی ننوشته است؟ چرا؟ جواب مشخص است. این روزنامه قرار نیست در برابر قبح شکنی مذهبی از یکی از شخصیت های موثر در جریان اصلاحات و رییس تشخیص مصلحت نظام نقدی بنویسد؛ بلکه قرار است همچنان روابط عمومی خانواده هاشمی باشد و لاغیر!

[ دوشنبه 95/2/27 ] [ 9:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450809