NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
برنامه پنج شنبه شب دورهمی مهران مدیری با مجری پرحاشیه تازه برگشته به صحنه، دارای نکاتی بود که باید از جناب عسگری پرسید آیا قرار است به این شکل در مقابل دولت فعلی برای کسب بودجه خودی نشان بدهند؟!
آقای عسگری آیا قرار است اینگونه مقابل دولت فعلی خودی نشان بدهید؟!
بملاقات چند روز پیش ریاست محترم صداوسیما با رییس جمهور در حالی برگزار شد که فشار مالی بر این سازمان و در تنگناه مالی قرار گرفتن باعث شده است که اتفاقات جدیدی در این حوزه روی بدهد.

بنا بر این گزارش برنامه پنج شنبه شب دورهمی مهران مدیری با مجری پرحاشیه تازه برگشته به صحنه، دارای نکاتی بود که باید از جناب عسگری پرسید آیا قرار است به این شکل در مقابل دولت فعلی برای کسب بودجه خودی نشان بدهند؟!

به گزارش خبرنگار ما برنامه «دورهمی» مهران مدیری که پنج شنبه شب میزبان رضا رشیدپور مجری بود، با حواشی خاص خود برگزار شد که نشان داد هنوز برخی حتی در صداوسیما هم نمی توانند انتخاب مردم را بفهمند و به هر طریقی و از هر تریبونی قصد دارند نظرات خاص خود را به جامعه تحمیل نمایند.
 
اینکه رشید پور به طعنه مهران مدیری در برنامه دورهمی که گفت؛ در دولت قبل هم کلی فعال بودی بعد هم در دولت فعلی ناگهان بنفش شدی و حتی تا مرحله سخنگویی رفتی! و وی در جواب گفت:"هیچ ارادتی به دولت قبل ندارم و نخواهم داشت اما افتخار می کنم بخشی از زندگی‌ام را در دولت فعلی فعالیت سیاسی کردم"، را جناب عسگری چگونه می خواهند توجیه نمایند که شخصی یک عقیده شخصی را به 70 میلیون ایرانی بخواهد تلقین نماید در عین اینکه رییس جمهور سابق با رای همین مردم بر سرکار آمده است! 

آیا اینکه افراد هر عقیده ای دارند برای خودشان محترم است باعث این می شود که آن را از قاب رسانه همگانی به جامعه تلقین نمایند و پلی برای رسیدن به مقاصد بعدیشان نمایند!؟
 
به گزارش عصر امروز بگذریم از عبارات عجیب و غریب مدیری همچون، تک پسری لوس، ماشین باز، دارای مدارک متنوع و بی ربط، رکورد دار خوردن 15 بلال در یک روز و عاشق خیار! و یا رشید پور 50 دست لباس از تبریز آورده و یک اتاق 24 متری پر از لباس دارد! صفاتی بود  که مهران مدیری درباره رضا رشید پور گفت و معلوم نیست قرار است کدام فرهنگ غنی را با این جملات به مخاطب برساند که باید یکی از اهداف برنامه های دانشگاه عمومی یک کشور باید باشد.

[ یکشنبه 95/3/30 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1886
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4438331