NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حجت الاسلام روانبخش با تاکید بر دیدار خاتمی با ملک عبدالله برای دریافت کمک مالی، به ذکر نمونه‌هایی از سفر سران فتنه به خارج برای دریافت پول پرداخت.به گزارش شبکه ایران، حجت الاسلام قاسم روان بخش، دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن در گفت‌وگو با برنا، درباره اظهارات اخیر آیت ا... جنتی مبنی بر کمک یک میلیارد دلاری آمریکا از طریق عربستان به جریان فتنه اظهار داشت: یقیناً آیت ا... جنتی با سندهایی که در اختیار دارد، این مطالب را گفته است، اما قبل از آنکه ایشان این مطالب را بگوید، خبرهایی مبنی بر کمک‌های مالی از سوی غربی‌ها به این افراد بوده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال سفر خاتمی به عربستان سعودی قبل از انتخابات 88 برای گرفتن کمک مالی بود. همچنین سفر ابطحی به کشورهای حوزه خلیج فارس و سفر برخی از آنها به کشورهای اروپایی برای دریافت کمک، از جمله اقداماتی است که در آن زمان انجام داده اند.

روان بخش تصریح کرد: عربستان سعودی در انتخابات لبنان 670 میلیون دلار هزینه کرد تا حزب ا... اکثریت را در مجلس به دست نیاورد. لذا هنگامی که آنها برای لبنان که کشور کوچکی است به این مقدار هزینه می‌کنند، معلوم است برای ایران که اکنون در خاورمیانه قدرت محسوب می‌شود، هزینه بالاتری اختصاص می‌دهند.

وی با بیان اینکه یک میلیارد دلاری که آیت ا... جنتی عنوان کرده است، تنها یک رقم اعلام شده است، افزود: رقم‌های بسیار زیادی برای ایجاد فتنه در کشور ما به کار گرفته شد، به عنوان مثال شبکه العربیه عربستان شبانه روز علیه دولت ما در زمان انتخابات تبلیغات می‌کرد. همچنین تمام رسانه‌های غربی در آن زمان در خدمت جریان فتنه بودند، پس می‌توان گفت این رقم اعلام شده، مبلغ کوچکی از اصل مبلغی است که برای این کار اختصاص داده شده بود، است.

وی خاطرنشان کرد: البته غربی‌ها توسط ملت سیلی محکمی خوردند و این تحریم‌ها و تهدیدها امروز نشانه آن ضربه‌ای است که از ملت ما دریافت کرده‌اند.

گفتنی است، سفر اواخر اردیبهشت سال گذشته (یک ماه قبل از انتخابات) یکی از سران فتنه به عربستان و ملاقات وی با ملک عبدالله به بهانه شرکت در نشست مجمع شورای تعامل و تفاهم جهانی در حالی انجام شد که چهره سیاسی مذکور را شماری از اصلاح طلبان و از جمله برخی اعضای بنیاد باران همراهی می کردند. این نشست به مدت 3 روز به طول انجامید 
[ پنج شنبه 89/5/14 ] [ 10:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450833