NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مجتبی ثابتی عضو بسیج دانشجویی کشور در یادداشتی نوشت: آقای نوبخت لطفا سایر ذخیره های قبیله را معرفی فرمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعد از فاش شدن نام مبارک "صفدر حسینی" به عنوان «اولین ذخیره طلایی و میلیاردی دولت روحانی» و دریافت "مدال افتخار" و "تندیس ابتکار" از جانب سخنگوی دولت به نظر می رسد که سازمانها نظارتی نظام باید تمام تلاش خود را برای اعلان و شدن سایر ذخایر انقلاب و نظام نیز به کار ببرند.

مردم این بوم حق دارند بدانند ذخیره های کشورشان چه نام هایی دارند و در کدام یک از احزاب و مجامع سیاسی مستخدم هستند و میزان قراردادشان از جیب بیت المال چه میزان می باشد؟

مردم حق دارند سایر بازیکنان به اصطلاح فیکس، ثابت و اصلی که قطعاً از قدرت، نفوذ و توانمندیهای ذاتی (!) بیشتری برخوردار هستند را بشناسند ؟

آیا شایسته نیست که مربی سرشناس و توانمند این ذخیره های طلایی ( حجت الاسلام حسن روحانی) چگونگی چینش بازیکنان خود را به سمع ملت برساند؟

آیا مربی دولت قصد دارد به جای اینکه بازیکنان میلیاردی و در عین حال ذخیره خود را به رختکن رهسپار کند، از این ذخیره ها برای «روزهای مبادا» استفاده کرده و فقط آنها را از مستطیل سبز به نیمکت مربیان منتقل نماید تا به جای بازیگری، بازیگردانی کنند؟

گویا در دولت روحانی اصل "بقا و پایستگی مدیریت" حاکم است؛ مدیرها عزل نمیشوند بلکه از لباسی در لباس دیگر منتقل می شوند ....


[ پنج شنبه 95/5/14 ] [ 12:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 766
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424108