NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
تکرار تهمت بیگانگان به امام(ره) توسط اصلاح طلبان/
مگر تاجزاده منافق خودش عذرخواهی کرده است؟
این جماعت مفلوک و مستاصل که اکنون تهمت های سیا و سایر سازمانهای جاسوسی علیه امام(ره) را چنین با آب و تاب بر زبان جاری می کنند باید بدانند که خمینی(ره) در دل این مردم جای دارد و این برچسب ها ذره ای از عشق و علاقه مردم به آن پیر سفر کرده کم نخواهد کرد.
مگر تاجزاده منافق خودش عذرخواهی کرده است؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز یکی از عوامل اصلی فتنه سالهای 78 و 88 که اخیرا از زندان آزاد شده است در صفحه فیس بوکش با تکرار ادعای تهمت رسانه های بیگانه علیه حضرت امام(ره) خواستار عذرخواهی «حاکمیت از ملت» به خاطر آنچه وی اعدام‌های سال 67 خوانده شده است.

بنا بر این گزارش مصطفی تاجزاده منافق که اخیرا از زندان آزاد شده است در صفحه فیس بوکش در مطلبی کذب محاکمه مجدد و اعدام گروهی از زندانیان در سال 1367 را محکوم کرده و گفته‌ است که این اعدام‌ها «نقض موازین حقوقی و قانونی کشور» بوده‌است!
 
به گزارش خبرنگار ما اظهارات تاجزاده در ارتباط با انتشار تازه فایل صوتی سخنان حسینعلی منتظری می باشد. تاجزاده در ادامه مطالبش افزوده‌ است «حاکمیت می‌تواند با عذرخواهی از ملت و اصلاح سازوکار قضائی به گونه‌ای که تکرار چنین فجایعی را ناممکن کند، زخم ناشی از این اعدام‌ها را التیام بخشد.» 
 
گفتنی است در فایل سخنان منتظری که سخت تحت تاثیر گروهک های منافقین قرار داشت و به همین خاطر از سوی حضرت امام(ره) عزل شد، وی با قلب اصل مطلب و دروغهای فراوان آورده است که حضرت امام(ره) شخصاً دستور اعدام «کسانی که در زندان‌های سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می‌کنند» را صادر کرده است. 
 
به گزارش عصر امروز در این خصوص باید گفت:

1- باید دید چه رابطه ای بین استناد به فایل سخنان کسی که از سوی حضرت امام(ره) عدالتش نقض و خلع ید شد برای مدعیان خط امام(ره) وجود دارد آنهم در زمانه ای که دشمنان این مردم تمام ترفندهای خود را برای بیرون کردن امام(ره) از یاد و دل مردم بکار بسته اند وجود دارد. آیا تاجزاده و سایر اصلاح طلبان مجری پروژه جدیدی از سوی سازمان جاسوسی سیا برای امام(ره) زدایی از دلهای مردم ایران شده اند که چنین بی محابا بر روی امام(ره) چنگ می اندازند. آیا ادعای امام(ره) دوستی و امام(ره) خواهی آنان نیز همانند فتنه سال 88 دروغی بیش نیست آیا.... و هزاران سئوالات دیگر که این روزها در ذهن مردم به وجود آمده است.

2- اینکه از شخصی چون منتظری که خودش در جنایات مهدی هاشمی و باندش که تعداد زیادی از افراد بی گناه را کشته بودند و وی از آنها خبر داشت ولی بخاطر شدت علاقه به مهدی هاشمی! و تحت تاثیر وی از او حمایت می کرد سهیم است حالا چگونه می توان این سخنان بی منطق و دروغ را باور داشت. منتظری بخاطر همین جنایاتش قطعا در دادگاه عدل الهی گرفتار است و انتشار این سخنان دروغ چیزی جز اضافه کردن باره گناه وی نخواهد داشت.

3- و اما از تاجزاده که خودش بخاطر دروغهای فراوانش در سال 88 و مهمتر از همه زدن انگ تقلب به انتخابات و نظام اسلامی که ثمره خون شهدا می باشد باعث کشته شدن بسیاری از هموطنانمان شده است باید پرسید آیا بخاطر این جنایات عذرخواهی کرده است که اکنون نظام اسلامی را بخاطر کار نکرده متهم کرده و خواهان عذرخواهی آن می شود؟ این جماعت مفلوک و مستاصل که اکنون تهمت های سیا و سایر سازمانهای جاسوسی علیه امام(ره) را چنین با آب و تاب بر زبان جاری می کنند باید بدانند که خمینی در دل این مردم جای دارد و این برچسب ها ذره ای از عشق و علاقه مردم به آن پیر سفر کرده کم نخواهد کرد.

[ سه شنبه 95/5/26 ] [ 8:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1361
بازدید دیروز: 1265
کل بازدیدها: 4446283