NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پس از 5 سال این پدر و مادر با اقدامات گلشیفته کنار آمده اند و حدود یکماه پیش در کنار گلشیفته فراهانی نیمه عریان جشن تولد برگزار می کنند که فیلم و تصاویر آن نیز در صفحه گلشیفته به نمایش در آمده است و نشان داده که چقدر گلشیفته اهل این کارها نمی باشد؟!
از تکذیب عریان بودن گلشیفته تا برگزاری جشن تولد در کنار گلشیفته عریان!
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز وقتی در سال 90 اولین عکسهای عریان و نیمه عریان گلشیفته بیرون آمد پدر و مادر وی در یک اظهار نظر آن را فتوشاپ دانسته و هر دو متفق القول گفتند که دخترشان اهل برهنگی و این چیزا نیست.

بنا بر این گزارش هر چه از سوی افکار عمومی فشار آمد که ای بابا مگه خمه رنگ رزی که این همه عکس فتوشاب کنند و بر فرض عکسها هم فتوشاب بود فیلمش که دیگر فتوشاب نیست اما این حرفها در گوشپدر و مادر گلشیفته فرو نرفت.

به گزارش خبرنگار ما بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در دیماه سال 90 دراین باره گفت بود: "نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دامن زدن به این موضوع هستند اصلا از خود سوال کرده اند که چرا دختر من باید دست به چنین کاری بزند؟ یک آدم مریض عکسی را در داخل اینترنت قرار داده است وجملاتی را به در زیر آن نوشته وفکر کرده است مردم هم به راحتی آن را پذیرفته اند. حقیقت این است که گلشیفته در هیچ شبکه اجتماعی عضویت ندارد، پس نمی تواند چنین حرفهایی را زده باشد. من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است. دخترم اهل این مسائل وبازی ها نیست."

به گزارش عصر امروز مادر وی نیز از این دست سخنان بر زبان رانده بود اما پس از 5 سال این پدر و مادر با اقدامات گلشیفته کنار آمده اند و حدود یکماه پیش در کنار گلشیفته فراهانی نیمه عریان جشن تولد برگزار می کنند که فیلم و تصاویر آن نیز در صفحه گلشیفته به نمایش در آمده است و نشان داده که چقدر گلشیفته اهل این کارها نمی باشد؟!


[ چهارشنبه 95/5/27 ] [ 11:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1355
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422463