NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

موسوی که در محافل رسانه ای به عنوان یکی از اضلاح "مثلث جام زهر" در سال 67 شناخته شده است، کسانی همچون رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت را "دوستان" خود دانست و درباره آنچه یک "پروژه" اختلاف‌افکنی میان او و دوستانش نامید، هشدار داد.به گزارش شبکه ایران، میرحسین موسوی برای دومین بار هفته اخیر، "کارشکنی" دولتش در زمان جنگ را رد کرد.

اخیرا محسن رضایی از همکاری نکردن دولت در زمان جنگ سخن گفته و آقای هاشمی هم مطلبی را درباره کارشکنی دولت میرحسین موسوی در زمان جنگ منتشر کرده است.

با این حال موسوی واکنش ملایم تری نسبت به موضع گیری اولش درباره این سخنان نشان داد و حتی افشای جزئیات مربوط به عملکرد دولت خود در سال‌های دفاع مقدس را یک "پروژه" برای اختلاف افکنی میان همفکرانش دانست.

وی که در جریان هدایت فتنه اخیر مورد حمایت آشکار غرب و بویژه کاخ سفید قرار داشته است، این "پروژه" را به جریانی که نامی از آن نبرد نسبت داد اما تلویحا به کسانی همچون رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت که این موضوع را مطرح کرده اند، هشدار داد که مراقب این پروژه اختلاف افکنی باشند.

موسوی که در محافل رسانه ای به عنوان یکی از اضلاع "مثلث جام زهر" در سال 67 شناخته شده است، هدف آنچه را "پروژه" نامید، اختلاف افکنی بین خود و "دوستان" دانست؛ کسانی که گفته می شود سه مهم ضلع پایان دهنده دفاع مقدس بوده اند.

موسوی در این راستا گفت: غیر از مسئله جنگ، احساس من این است که همه ارزش های آن دوره مورد هجمه قرار گرفته است و در این خلال هم تلاش می شود اختلافی بین ما و دوستان ایجاد شود. ما باید متوجه این برنامه ها باشیم و اسیر جوی که طرف مقابل ایجاد می کند، نشویم.

میرحسین که یکی از سران فتنه 88 لقب گرفته، در بیان توضیح بیشتری درباره پروزه مورد ادعایش افزود: در سالگرد انتخابات چند مجموعه مطبوعاتی اقدام به چاپ مطالب و ویژه نامه هایی کردند که درجهت قلب تاریخ بود.

آقای موسوی نامی از نشریه موردنظر خود نبرده است اما به نظر می‌رسد منظور او، "ویژه‌نامه شماره دو رمز عبور" روزنامه ایران است که به بررسی و روشنگری درباره جزئیات وقایع ابتدایی انقلاب اسلامی پرداخته است.

او هرچند درباره پشت پرده هشداری که به دوستانش داد، سخنی نگفت اما برخی سیاسیون این موضوع را با سخنان دیروز و امروز رئیس جمهور درباره مثلث "جام زهر" مرتبط می دانند.

احمدی نژاد که روز گذشته در این باره سخنانی کوتاه مطرح کرده بود، امروز هم در اجتماع باشکوه مردم همدان اظهار داشت: برخی در داخل کشور وقتی ما در مقابل قلدرها می ایستیم می گویند "ماجراجویی می کنید" و وقتی می گوییم گفت و گو می کنیم، می گویند "سازش و عقب نشینی کرده است" ؛ ملت شما را شناخته است.

وی با انتقاد از همراهی برخی در داخل با دشمنان ملت ایران تاکید کرد که ملت ایران اینبار جام زهر را در کام منافقان فرو خواهد کرد.

رئیس جمهور با یادآوری اینکه دیگر دوران جنگ نیست، خطاب به همراهان دشمن گفت: اگر 100 جام زهر پر کرده باشید، ملت ایران این جام زهر را در کام منافقین فرو خواهد کرد. 
[ پنج شنبه 89/5/14 ] [ 10:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 151
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4438524