NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حجت‌الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید عصر دیروز (پنجشنبه) در افتتاحییه یازدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که در گلزار شهدای شهر اصفهان برگزار ‌شد، در خصوص جریان فتنه گفت: جریان فتنه توانست عده‌ای را با نام امام خمینی(ره) و در واقع استفاده ابزاری از نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فریب دهد.
به گزارش فارس،  وی در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های جاسوسی و پیروان حزب شیطان خودشان حزب تشکیل نمی‌دهند بلکه در حزب‌ها و تشکل‌هایی که وجود دارد نفوذ می‌کنند یعنی اسب زین کرده را سوار می‌شوند و این همان بلایی بود که بر سر مجمع روحانیون، مجمع محققین و مجاهدین خلق آمد.
رحیمیان خاطرنشان کرد: نفوذ در بیوت کسانی که ذی‌نقش هستند مانند مرجعیت دینی از جنس این پدیده است لذا آنها برای تأثیرگذاری باید در این نقاط نفوذ کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید طرف دیگر خط شیطان را خطی که امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کرد برشمرد و این خط را باعث پیشرفت و قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دنبال کردن خط شیطان مساوی با نابودی آنها است اما واقع قضیه این است که دشمن به چیزی کمتر از نابودی ما راضی نمی‌شود و این حرف قرآن است.
وی با بیان اینکه جنگ اکنون جنگ مرگ و زندگی است و طبق قرآن جنگ نهایی جنگ بین شیعه و یهود خواهد بود، اظهار داشت: جنگ بین اسلام علوی و ولایی که در رأس آن امام زمان (عج) است با اسلام آمریکایی آل سعود در خواهد گرفت.
رحیمیان اضافه کرد: آیات اول سوره اسراء که مبین فساد جهانی یهود هم است و همچنین علائم دیگر نشان می‌دهد که مشخصات این جنگ چگونه است اما در نهایت در جنگ حق و باطل تا زمانی که حزب‌الله و حزب حق روی اصولش بایستد پیروزی با او خواهد بود.

رحیمیان همچنین تاکید کرد: جریان حماس و جنبش جهاد اسلامی زمانی که رنگ و بوی اسلام ناب متأثر از مکتب امام (ره)‌گرفتند و رویکرد خود نسبت به قبل که یک رویکرد ناسیونالیستی بود را تغییر دادند، معادلات را در منطقه عوض کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه بنا به فرموده امام خمینی (ره) جنگ حق و باطل جنگی همیشگی بوده و تا ابد ادامه خواهد داشت، در خصوص حمله احتمالی آمریکا به ایران گفت: حمله نظامی بیش از آنکه برای ما ضرر داشته باشد برای آنها مضر است چرا که ما را مستحکم‌تر می‌کند


[ یکشنبه 89/5/17 ] [ 11:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 601
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450676