NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

اخیراً تبلیغات وسیع و گسترده‌ای از عرفان وارداتی چینی به نام "فالون دافا" در شهرستان کرج در حال افزایش است و طرفداران این عرفان با توزیع کتاب "فالون گونگ"، جزوات و لوح فشرده به دنبال گسترش این فرقه هستند.

به گزارش جوان‌آنلاین، تبلیغ برخی عرفان های دروغین و وارداتی در برخی شهرستانها افزایش یافته است و در همین راستا فرقه فالون‌دافا از طریق سایت‌های اینترنتی نیز در حال تبلیغ است.

از اعتقادات این فرقه این است که این آیین مالکیت شخصی را حرام نموده و به مالکیت عمومی اعتقاد دارد.

 فالون دافا می‌گوید: مردان مالک همه زنان و زنان مالک همه مردانند و مرد حق ندارد همسرخود را از عشق و معاشرت با مردان دیگرمنع نماید و بالعکس و به دنبال آن ترویج کمونیسم جنسی در این فرقه به وضوح دیده می‌شود به همین دلیل بسیاری از زنان آمریکایی و یهودی به این فرقه شیطانی روی آورده‌اند.

 تمرینات وحرکاتی که در این فرقه انجام می‌گیرد به دلیل ناآگاهی عمومی و شباهت زیاد به ورزش‌های رزمی مانند کونگ فو و ووشو حساسیتی را در مردم عادی به وجود نیاورده و برخی از مردم از روی ناآگاهی به این فرقه پیوسته‌اند.

 گفته می‌شود در طی 25 سال گذشته به دنبال روی آوردن مردم به سوی‌ معنویات و به منظورجلوگیری ازگرایش مردم به سوی ادیان الهی 2500 فرقه جدید ساخته شده است که با یک حساب سرانگشتی یعنی تقریبا هفته‌ای 2 فرقه!

 گفتنی‌ است، حجت‌الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی چندی پیش طی سخنانی گفته بود: دشمنان با طرح عرفان‌های دروغین و مکاتب غیردینی، دین و اخلاق جامعه را هدف گرفته‌اند و ضروری است که صدا و سیما در این زمینه نیز روشنگری کرده و مردم را نسبت به این اقدامات آگاه کند.


[ دوشنبه 89/5/18 ] [ 9:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 567
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450642