NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
هند ارزان قیمت ترین لپ تاپ جهان را تولید کرد که یک وسیله کامیپوتری است که با لمس صفحه کار می کند و قیمت آن فقط ?? دلار استهند ارزان قیمت ترین لپ تاپ جهان را تولید کرد که یک وسیله کامیپوتری است که با لمس صفحه کار می کند و قیمت آن فقط ?? دلار است.

به گزارش روزنامه گاردین چاپ لندن وزیر توسعه نیروی انسانی هند چند روز پیش به هنگام رونمایی و معرفی این لپ تاپ کوچک که برای دانش آموزان طراحی شده است گفت دولت هند مذاکره با شرکت های بین المللی تولید کننده کامیپوتر را آغاز کرده تا در آینده این محصول را در سطح گسترده ای تولید کنند.

کاپیل سیبال گفت :« ما از نظر توسعه و پیشرفت صنعت کامپیوتر به مرحله ای رسیده ایم که تولید تمام قطعات این کامپیوتر شامل چیپ ، حافظه و تمام بخش های سیستم عامل حدود ?? دلار هزینه دربردارد.»

وزیر توسعه نیروی انسانی هند در کنفرانس مطبوعاتی در شهر دهلی افزود که این کامپیوتر سبک و کوچک به جستجو گر اینترنت، ابزار کنفرانس ویدئویی و PDF مجهز است و سخت افزاز آن به شکلی بسار منعطف طراحی شده است که کاربران در آینده می توانند قطعات یا نرم افزارهای بیشتری به آن بیافزایند.

به گفته کاپیل سیبال این کامپیوتر کوچک که از سیستم عامل لینوکس استفاده می کند از سال ???? در اختیار دانشجویان مراکز آموزش عالی قرار خواهد گرفت. برنامه دولت هند این است که هزینه این کامپیوتر را ?? دلار کاهش داده و در نهایت بهای آن را به ده دلار برساند.

این کامیپوتر توسط پژوهشگران مراکز تحقیقات علمی هند طراحی و ساخته شده است.
[ شنبه 89/5/2 ] [ 11:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 960
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406779